The 31 Day Challange #1: Red Nails for

13:59:00


Gisteren kwam ik via Instagram bij Beauty Nails Fun een leuke 31 Day Nail Challenge tegen. Het leek mij super leuk om hier ook aan mee te doen. Ik ga deze Challenge delen op mijn Instagram en Blog. Vandaag is de eerste dag; Red Nails.




Als je het leuk vind om nail arts te maken is het misschien leuk om hier aan mee te doen, via Instagram #31dc2014. Je kan ook Beauty Nails Fun taggen en volgen op instagram via #BNFNC @BeautyNailsFun


Ik heb rode nagellak van L'oreal gebruikt met de topcoat van OPI. Op mijn ringvinger heb ik een glitter lak van Essie Set in Stone gebruikt, deze dekt volledig na een aantal laagjes.
Op mijn pink en wijsvinger heb ik zilveren studs geplakt en op mijn middelvinger heb ik een nail art sticker van KISS geplakt.


Wat vind jij van mijn nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wat mooi! Echt heel mooi gedaan, ziet er heel leuk uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge, zelf denk ik dat het voor mij een beetje lastig word, maar wel heel leuk gedaan en je nail art is echt zooo mooi heel erg leuk bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me zo leuk zo'n challenge maar ook zoveel druk ;-) Prachtige rood en zilveren nail art!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige nailart weer! Echt leuk gedaan

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeetje, dit vind ik echt heel erg mooi, er is zoveel te zien en toch is de nail art niet TE...erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gedaan, was op slag verliefd toen ik hem zag op Instagram :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit! Leuke challenge trouwens ik ga m ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge!
    Ik zou hem graag ook doen, maar door school heb ik daar helaas niet genoeg tijd voor!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe