The 31 Day Challange #2: Orange Nails

07:21:00

Vandaag dag twee van de challenge en staat vandaag in het teken van Orange Nails. Ik vond het leuk om met deze kleur ook een nail art te maken, wat niet verplicht is. Echt oranje nagellak heb ik niet, het is meer koraal kleur wat zo toch een beetje oranje oogt? Kijk je mee hoe ik deze nail art heb gemaakt!


Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Dottingtool of satéprikker
  • Maybelline Coral Heat
  • DA Color & Shine Peach
  • Rimmel 703 White Hot Love
  • L'oreal Dating Coral

Hoe maakt je het:


Ik heb de techniek Thin Lines gebruikt deze zag ik een tijdje geleden op de blog van Beautyill. Het is een makkelijke en leuke techniek, dus echt een tip om haar filmpje met uitleg te bekijken via de link.

Wat vind jij van deze nail art, heb je deze techniek ook al eens geprobeerd? Ik zou het leuk vinden als je reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

16 reacties

  1. Heel leuk! Heb het wel eens geprobeerd maar het werd niks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oranje is niet mijn favoriete tint, de witte Thin Lines vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dit ziet er echt heel erg leuk uit zeg. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit! Echt leuk met die streepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow even de challenge doorgelezen. Ga je er elke dag een maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het proberen ;-) of het echt elke dag gaat lukken weet ik niet. Maar het hoeft te perse elke dag.

      Verwijderen
  6. Ziet er heel tof uit! Ben benieuwd naar de rest van de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi! Ontzettend creatief en echt knap en leuk gedaan! Ik zou het echt niet kunnen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ik vind het er ook heerlijk vrolijk uitzien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meid, wat een gave nail art! Ik vind de kleurencombi top.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik vind het echt heel knap van je dat je zoiets moois kan maken, de vorige nail art was ook al heel mooi en je laat me gewoon versteld staan :) Ik ben benieuwd naar de volgende nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan, mooie kleur oranje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave Nail Art! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh dit ziet er wel heel erg gaaf uit meid! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke nail art. Ik heb de techniek vorig jaar rond Valentijnsdag geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe