The 31 Day Challange #3: Yellow Nails

13:57:00


Vandaag dag 3 van de challenge en die staat in het teken van geel. Ik vind geel altijd een lief fris kleurtje, en ik hoefde ook niet lang over na te denken waar ik geel mee wilde combineren; Goud! Kijk je mee hoe ik deze nail art heb gemaakt!





Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Gele nagellak van de Hema nr. 443
  • Gouden nagellak van de Hema nr. 859
  • Gouden glitter topcoat van de Hema nr. 25
  • Nail art tape
 
Hoe maak je het:

Ik heb op mijn ringvinger na al mijn nagels voorzien van een gouden kleur. Dit was voor mij voor het eerst dat ik de gouden nagellak van de Hema gebruikte. Deze dekt al bij 1 laag en droogt ook nog een snel. Ik heb daarna mijn ringvinger geel gelakt. Alles echt heel goed laten drogen en dan kan je beginnen met de nail art tape.

Ik heb op een willekeurige manier nail art tape op al mijn nagels aangebracht. Daarna ben ik over de gouden gelakte nagels gegaan met gele nagellak (2 laagjes), en met de gouden nagellak (1 laagje) over de mijn ringvinger gegaan. Als je dit hebt gedaan is het belangrijk dat je direct de tape één voor één van je nagels afhaalt. Ik heb alles weer heel goed laten drogen en heb een aantal vlakken bedekt met een gouden glitter topcoat van de Hema. En als dat goed droog is door je er een topcoat overheen, voor de glans en de houdbaarheid van je nail art.



Voor de review van de gouden glitter topcoat Hema Klik hier.

Wat vind je mijn Yellow Nails? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. 

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

7 reacties

  1. Zucht, dit is weer zo prachtig gedaan! Ik kijk zo graag naar jou Nail-arts. Ze zijn altijd zo mooi maar niet té overdreven, echt heel draagbaar en dat vind ik er net zo leuk aan!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een creatieve nail art! Wat een geduld moet je hiervoor hebben gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw weer een prachtige Nailart! Echt heel mooi en knap gedaan! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik dit artikel opende kreeg ik een aangename verassing te zien..beter gezegd een heeeeel erg aangename verassing...heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look! Echt gaaf gedaan en de gele hema lak vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleur sprak me echt heel erg aan, ik hou echt van geel! ook de gouden details zijn heel erg leuk, ik vind het heel tof dat je deze challenge doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt weer heel erg mooi ik wou dat ik zo creatief was met mijn nagels x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe