The 31 Day Challange #4: Green Nails

09:10:00


Dag 4 van de Challenge en de kleur van vandaag is groen. Een kleur die ik weinig draag, terwijl ik het een mooie kleur vind. Vandaag heb ik mijn nagels subtiel gehouden. Kijk je mee!




Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • L'oreal nr. 842 Sequin Explosion
  • L'oreal nr. 849 Vendomeemerald

Ik heb eerst al mijn  nagels voorzien van twee dunne laagjes Vendomeemerald. Dit is een groen/blauwe kleur en dekt erg goed en droogt snel. Hierna heb ik een beetje aan de onderkant en de zijkant glitters aangebracht met Sequin Explosion. Hier heb ik een klein beetje maar van gebruikt. Om de glitters goed aan te brengen lak ik het niet, maar maak ik meer een stempel beweging zodat er gelijkmatig en voldoende glitter op de nagel komt.


Wat vind je van deze combinatie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

10 reacties

  1. Ik vind het erg mooi, ...niet TE opvallend...maar juist daardoor erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gedaan met dat randje glitters <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die groene kleur is echt heel mooi en dan die glitters zoals je het hebt aanbracht is echt een mooie combinatie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gedaan met die details, prachtig! Ik ben juist gek op groen en draag hem vaak, alleen ik hou altijd groene nagels over omdat ik elke keer base coat vergeet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wow prachtig gedaan!
    heel leuk bedacht

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan, niet te druk en daardoor springen de kleuren en glittertjes er echt uit. Ik vind de groene kleur erg leuk, dus ik vind deze nail art zeker geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en helemaal niet te opvallend!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk. En mooie kleur groen heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe