The 31 Day Challange #5: Blue Nails

10:35:00


Vandaag dag 5 van de challenge en de kleur van vandaag is blauw. Blauw is ook weer een kleur die ik nauwelijks draag, maar die ik vaak wel geschikt vind voor een nail art. Kijk je mee!




Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Hema nr. 05 Midnight Grey
  • Hema nr. 442
  • Oude tandenborstel
  • Schoteltje


Hoe maak je het:
Ik heb eerste twee laagjes van Midnight Grey aangebracht van de Hema. Dit is vind ik een mooie kleur blauw persoonlijk. Daarna heb ik wat kleur nr. 442 op een schoteltje aangebracht en daarbij een beetje aceton gedaan, hierdoor verdunt de nagellak. Daarna pakte ik een oude tandenborstel die ik door de verdunde nagellak haalde en op mijn nagel spetter, zoals je dat vroeger ook op school deed. Je kan dit ook met een rietje doen. Doop het rietje in de verdunde nagellak en blaas daarna op je gelakte nagel.


Ik had eerst al mijn nagels gedaan met deze techniek, maar ik miste toch iets. Daarom heb ik vanmorgen nog even mijn nagels bij gewerkt en veranderd. Ik heb op mijn middelvinger en pink twee laagjes van nr. 442 aangebracht. Daarna heb ik nog 4 gouden studs aangebracht op mijn middelvinger en pink.


Welke van de twee vind jij het mooiste? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
 


You Might Also Like

26 reacties

  1. Wauw! Ziet er weer meer dan prachtig uit! Ik ben altijd zo bang dat het zo'n kliederboel wordt als ik dat ga doen haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat patroon op je nagels, zo cool gedaan! :) Ik vind de nagels met de studs ook geweldig! Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het juist op alle nagels wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze allebei erg mooi, maar de nail arts met studs heeft ietsjes meer mijn voorkeur....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een moeilijke keuze ;-) Om eerlijk te zijn, vind ik beiden erg leuk! Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest! Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW dit mag je ook wel een keer bij mij doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie nailarts! <3 Ik kan niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beiden vind ik erg mooi. Als ik moet kiezen, dan kies ik delaatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw! Ik denk niet dat ik kan kiezen welke ik het mooist vind want het past perfect bij elkaar!
    Als ik dan moet kiezen dan ga ik voor die je gedaan hebt met de tandenborstel. Vind het effect heel speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaauw, super mooi. Ik ben altijd zo jaloers op je mooie nail art creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw heel tof je doet het super meid liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze allebei erg mooi, het effect van de eerste vind ik zooo leuk en het staat ook best wel casual, de andere vind ik weer wat vrolijker en staat ook heel erg leuk. Ik vind ze allebei gewoon heel erg leuk! Knap dat je dat zo goed kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi zeg! Ik vind met die studs en lichtblauw het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat origineel gedaan! Het doet me erg denken aan een steensoort, heel erg mooi! Ik vind ze met beide combinaties eigenlijk heel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Ik zei het al op Instagram, maar ik vind die twee blauwe kleuren gemengd echt zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooi weer, en heel origineel die twee kleuren gemengd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie kleur inderdaad. En de techniek geeft een heel mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe