The 31 Day Challenge #15: Delicate Print

06:44:00


We zitten alweer op de helft van de 31 Day Challenge, het gaat zo snel en vind het echt leuk om elke keer weer iets te bedenken. Vandaag was de challenge om een delicate print te maken, en eerlijk ik wist niet precies wat dit was. Ik ben sinds april/mei pas bezig met nail arts maken en ook ik moet nog veel leren. Ik heb een beetje via google gaan rond gekeken om te zien wat ze precies met een delicate print bedoelde. Ik heb van alles in mij op genomen en ben uiteindelijk tot deze nail art gekomen, kijk je mee!



Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Konad Stempel set
  • Konand Stempel nagellak
  • Konand image plate m 36-1
  • Catrice Crushed Crystals nr. 06 Call Me Princess
  • OPI mini collectie Gwen Stefani



Hoe maak je het:

Stap 1.
Ik heb twee laagjes van Catrice Call Me Princess aangebracht.

Stap 2.
Daarna heb ik met de gouden lak van OPI uit de Gwen Stefani collectie een schuine streep gemaakt, en de de ene helft volledig goud gelakt.

Stap 3.
Als de nagellak goed droog is kan je beginnen met stempelen. Ik gebruik Konad stempelset en een image plate van Konad. Deze heb ik gekocht bij de onlineshop van nagelgroothandel , waar ze een goede en snelle service hebben binnen twee dagen had ik alles in huis.

Stap 4.
Ik heb de stempel aangebracht van de overgang van goud naar roze.



Ik heb de foto's van deze nail art op verschillende manieren genomen om goed het grote glitter effect te laten zien. 

Wat vind jij van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

19 reacties

  1. Ziet er natuurlijk weer heel erg mooi eruit x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit is echt weer een supermooie nail-art, prachtig!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer super mooi! Echt heel netjes gedaan; ik ben hier echt super slecht in;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poehhhh, wat is deze mooi, en wat ademt hij een allure uit, ....erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze combinatie vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww... wat een prachtig nail art, dat heb je echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag ze al op instagram, ze zijn zoo mooi, wat een prachtige overgang en de kleuren staan ook heel goed bij elkaar! Super mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!!!!!! Van mooie nailarts krijg ik geen genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw ze zien er weer super uit zeg liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan!
    Mooie combinatie!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er echt prachtig uit. Wou dat ik je talent had haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dit ziet er heel mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe