The 31 Day Challenge #8: Metallic Nails

13:42:00


Van de week was het thema Metallic Nails. Ik heb deze nog niet online op mijn blog gezet, maar wilde hem toch nog met jullie delen. Ik draag zelf nooit metallic nagellak, maar onlangs had ik van Catrice wel twee Metallic nagellakken gekocht. Een hiervan heb ik gebruikt voor deze nail art, kijk je mee!



Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?
  • Zwarte nagellak DA
  • Catrice Metallure
  • Studs

Hoe maak je het:
Ik heb voor deze nail art de dry brush techniek gebruikt. Deze techniek heb ik één keer eerder gebruikt, en het is makkelijk en leuk.

Ik heb als eerste al mijn nagels zwart gelakt, ik had hiervoor twee dunne laagjes nodig. Ik heb daarna de lak van Catrice erbij gepakt Metallure. Bij deze nail art is het de bedoeling dat je zo min mogelijk lak op het kwastje hebt zitten die je over de basis kleur gaat lakken. Daarna zetten je een aantal vegen met het kwastje op de gelakte nagel. Ik heb nu één kleur gebruikt maar je kan ook verschillende kleuren hiervoor gebruiken. Daarna heb ik er een topcoat overheen gebracht.

Op de ringvinger heb ik de nagel voor de helft in het zwart gelakt en voor de helft in de kleur Metallure van Catrice. Toen dit goed droog was heb ik de bovenstaande techniek ook op deze nagel toegespast. Bij zwart de kleur Metallure en op de andere helft die zwart is de kleur Metallure. Daarna heb ik het afgemaakt met een rij studs.

Wat vind jij van de Metallic Nails? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

9 reacties

  1. Het ziet er apart uit maar wel leuk!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt ontzettend gaaf gedaan! Die studs vind ik ook nog een leuk extra accent geven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow wat een mooie nail art!
    super gedaan

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt! Heel leuk ook in combinatie met de studs! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt ontzettend mooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe