The 31 Day Challenge Day 11: Polka Dots

21:49:00


Dag 11 en de challenge was om een nail art te maken met polka dots. Ik maak eigenlijk weinig nail arts met polka dots, maar je kan er heel veel leuke nail arts mee maken. Ik heb gekozen voor een simpele en rustige uitvoering, kijk je mee!




Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Dotting Tool
  • Essie Romper Room
  • Maybelline Bleached Neons Tropink Review 
  • OPI Kiss Me I'm Brazilian Review 
  • OPI mini van de Gwen Stefani collectie


Hoe maak je het:

Ik heb al mijn nagels voorzien van twee laagjes nagellak, van donker naar licht. Als dit goed droog is kan je met de dotting tool stippen zetten. Laat het goed drogen en sluit het af met een top coat.

Liefs, Lonneke


You Might Also Like

4 reacties

  1. dit ziet er heel lief uit, (maar ik ben wel erg gek op polkadots)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg!! Ik moet dit eens onthouden om ook te doen met verschillende kleurtjes,het geeft echt een vrolijk effect :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zeg met die stipjes rondom. Enorm cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een simpele maar mooie nail art!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe