The 31 Day Challenge Day 12: Stripes

05:35:00


Dag 12 van de Challenge en tot nu toe heb ik nog elke dag een nail art gemaakt. Vandaag gaat het erom om een nail art te maken met stripes. Ik heb voor rustige en frisse kleuren gekozen, roze en zilver. Hieronder zal ik uitleggen hoe ik deze nail art heb gemaakt.


Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Nail art tape zilver
  • HEMA zilveren nagellak nr. 845
  • Essie  Romper Room
  • Essie Top Coat


Hoe maak je het:

Stap 1.
Ik heb mijn nagels voorzien van twee laagjes roze lak Essie Romper Room. 

Stap 2.
Daarna heb ik los uit de hand willekeurig vlakken gemaakt met de zilveren lak van de Hema. Laat dit goed drogen voordat je met stap 3 begint.

Stap 3.
Ik heb aan de de zijkanten van de zilveren lak, zilveren nageltape aangebracht. Hierdoor zie je de kleine schoonheids- foutjes niet meer, en oogt het geheel strakker en rustiger,

Stap 4.
Doe er een goede mooi glanzende top coat overheen.



Wat vinden jullie van mijn Stripes nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

18 reacties

  1. Deze vind ik erg mooi! Die kleur roze ook, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur dat roze ben er gek op en je nail art. is goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo mooi echt super gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg moo!, wat is roze en grijs toch een prachtige combinatie.....ik blijf mij er elke keer toch weer over verbazen, hoe mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauw super mooi! Ik hou van lichte roze nail-arts en nu ben ik ook een beetje verliefde op die Essie nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, ik vind de combi roze en zilver altijd zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie nailart! Het ziet er heel feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wederom prachtig gemaakt! Wat een mooie combinatie ook zilver met roze! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, je maakt echt prachtige nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Vooral de roze grijs combi is bij mij faboriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige nagels! Ik wilde dat ik dat had, helaas weet ik nog steeds niet van mijn nagelbijt verslaving af te komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtig! Ik hou van deze kleurcombi
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Jij bent zo goed in nail art! Ik ben al blij als ik mijn nagels een keer netjes gelakt krijg, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw mooi, ook de combinatie. Het roze is echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe