The 31 Day Challenge: Day 16 Tribal Print

08:12:00


Vandaag dag 16 en de challenge was om een tribal print te maken, en dit was mijn allereerste die ik ooit heb gemaakt. Ik heb kleuren gebruikt die ook bij goed bij de overgang van zomer naar herfst passen. De inspiratie voor deze nail art heb ik van Demelza's World.Ik zag op internet zoveel mooie en verschillende tribal nail arts, omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik dit maakte heb ik gekozen voor een eenvoudige versie.




Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?
  • Nail art kwastje
  • Dotting Tool
  • DA Color & Shine zwarte nagellak
  • Catrice Ultimate Nail Licquer LE Metallure review
  • HEMA nr. 83 Liver
  • L'oreal nr. 306 Sex on de Peach
  • HEMA nr. 703 Beach Nude



Hoe maak je het:

Stap 1.
Ik heb mijn wijsvinger en pink gelakt met Sex on the Peach van L'oreal, de middelvinger en ringvinger heb ik voorzien van twee laagjes Beach Nude. Een mooi nude kleurtje van de HEMA, die ik vaak gebruik als basis voor een nail art.

Stap 2.
Als de nagellak goed droog is begin je met vlakken aan te brengen de middelvinger en ringvinger. Ik heb de vlakken op willekeurige plekken gelakt, zo ontstaat er een speels effect maar blijft het door de kleuren toch ÊÊn geheel.

Stap 3.
Laat alles goed drogen voordat je met deze stap begint. Ik heb met de zwarte nagellak en het nail art kwastje lijnen gezet om de verschillende vlakken. Ik heb dit uit de losse hand gedaan en daarom is het bij mij niet helemaal kaarsrecht geworden.

Stap 4.
Breng in de vlakken verschillende patronen met behulp van een dotting tool en het nail art kwastje.

Stap 5. 
Ik heb met een dotting tool en de kleur Liver nog twee stippen op de wijsvinger en pink aangebracht.


Wat vind jij van Tribal deze tribal nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

7 reacties

Instagram

Subscribe