The 31 Day Challenge: Day 17 Glitter

06:12:00

Vandaag is het thema glitter en als het iets is wat ik mooi vind zijn het glitters! Ik heb veel glitter lakjes maar voor mij is dit toch echt mijn favoriet. Een glitter lak van Essie die je als top coat kan gebruiken of helemaal dekkend, je kan deze kleur ook goed combineren met licht roze of zwart.





Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?

  • Essie A Cut Above review
  • OPI Berlin There Done That  




Hoe maak je het:

Stap 1. 
Ik heb eerst twee laagjes van OPI Berlin There Done That aangebracht

Stap 2.
Daarna heb ik met het lakje van Essie steeds laagje voor laag aangebracht totdat het dekkend was, ik heb het beetje laten uitlopen. Het effect is dan mooier dan dat je precies strak de helft met glitters lakt.


Ik heb hier de gehele nagel voorzien van de glitter lak van Essie. Laag voor laag aangebracht totdat het dekkend was.


Wat vind jij van dit glitter lakje van Essie, thema glitter geslaagd? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

28 reacties

  1. Dit heb je erg mooi gemaakt! Ziet er heel feestelijk uit en het zijn mooie herfstkleuren. Leuke blog heb je ook :) Ik ga je volgen! Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie combinatie :D Ik heb het gevoel dat ik steeds het zelfde zeg haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Het effect vind ik zo mooi! Het is zo mooi gedaan! Echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave combie! Lekker glitte en glans.♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je ontzettend gave nail arts, wauw! Gaat deze glitter wel makkelijk weer van je nagels af?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie combi weer! De kleuren passen echt perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge, wat een glitter en glamour....het ziet er erg mooi uit, toch gaat mijn voorkeur uit naar de nagels waarop de glitters uitlopen naar de nagels waarop het nog niet helemaal vol met glitters is....dat vind ik heel erg apart...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtige combo!
    Ps. Ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n mooie combinatie! Dat lakje van Essie is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die glitter echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow die glitters zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben hier minder fan van maar leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je heel mooi gemaakt, de kleuren passen heel goed bij elkaar en ik hou ook wel van deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gedaan en mooi gecombineerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een toffe * bling bling* nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het echt een hele toffe nail art zeg! Ik vind trouwens als die glitters half op je nagels zitten het er ook tof uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Te gek! Ben weg van glitterlak dus deze is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, die glitters zijn écht prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel mooie glitterlak van Essie! Love Essie! ;) Ik vind hem zo uitlopend heel erg leuk, een soort glitter gradient ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig! Ik vind de glitterlak van essie echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een onwijs mooi & feestelijk lakje! Deze wil ik ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh hele mooie nailart!
    Heel leuk gedaan, beide heel fijn

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de kleur alleen al prachtig en dat het een glitterlak is vind ik ook alleen maar leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw die glitter doet mij gelijk denken aan rose gold i love it! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe