The 31 Day Challenge: Day 18 Half Moon

06:03:00


Ik heb veel half moon nail art gezien maar nog nooit zelf gemaakt tot vandaag! En ik vind het resultaat eigenlijk best wel leuk geworden. Ik heb de afgelopen dagen veel met roze tinten gewerkt en heb daarom bewust voor een turquoise kleur gekozen. Dit lakje is van Nicole by OPI en heb dit een tijdje terug  bij de Big Bazar  gekocht. 



Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?
  • Nicole by OPI Jade In The Shade
  • DA Special Effect
  • Gouden nail art tape


Hoe maak je het:

Stap 1:
Ik had eens bij een aantal nagellakken, nagel sjablonen gekregen in een hoekige vorm. Deze kwamen nu goed van pas voor deze nail art. Deze nagel sjablonen kan je ook los kopen of je kan met tape een hoekige vorm maken. Ik heb de sjablonen op mijn nagel aangebracht.


Stap 2.
Daarna heb ik twee laagjes van OPI Jade In The Shade aangebracht. Dit en een fijn nagellak die goed dekt bij twee dunnen laagjes, ook het kwastje lakt prettig.

Stap 3.
 Nadat ik het laatste laagje heb aangebracht van OPI haal ik de nagel sjablonen van mijn nagels af.

Stap 4.
Daarna knip ik kleine stukjes nail art tape af en plak deze in een driehoekige vorm op de overgang van het blauwe gedeelte naar het kleurloze gedeelte.

Stap 5.
Ik heb daarna al stempelend de DA Special Effect glitter aangebracht op het onderste gedeelte van mijn nagel.. Steeds beetje bij beetje totdat je voldoende glitter hebt zodat het bijna dekkend is. En voila zo heb je een Half Moon nail art!


Wat vind je van deze nail art, heb jij weleens een half moon nail art gemaakt? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

26 reacties

  1. Kleur OPI kleur vind ik echt super mooi en de combinatie zo is natuurlijk ook weer helemaal geslaagd x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan! Deze Nicole kleur heb ik ook en vind hem erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wow dit is echt een van mijn favorieten. Deze is zo mooi. de kleurencombinatie is prachtig en doet een beetje oosters aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw heel mooi gedaan, leuke kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge deze nail art heeft een heel rustige, sjieke uitstraling en toch een hoge blingbling factor....hij doet mij een beetje aan de Bollywood actrices denken..heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Wat een inspiratie heb je ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer superleuk gedaan!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw prachtig!
    Dit vind ik echt een Grieks achtige nailart. Zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super supermooi gedaan, wat ben je een talent zeg!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige nailart weer! De groene kleur is echt prachtig een hele bijzondere kleur! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel gaaf lonneke mijn complimenten! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw dit ziet er weer prachtig uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een prachtige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt, doe t niet na, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een prachtige chique nagels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, ik heb je genomineerd voor de 5 reasons why i smile TAG. Dit is een TAG verzonnen door mij en ik hoop dat je deze TAG leuk genoeg vind om hem ook te gaan doen! Kijk even op mijn blog voor de uitleg en om even te kijken wat mijn 5 reasons why i smile waren. Ik hoop dat je mee doet met de bijzondere TAG, bedankt alvast! Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er mooi uit! PS: Als je wil kan je wel meedoen met de winactie. Je hoeft dan enkel te abonneren op Youtube :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt heel gaaf! Ik krijg echt zo;n Turks vakantie gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het heel erg mooi! Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe