The 31 Day Challenge: Day 6 & 7

07:29:00



Omdat ik in de weekende geen artikelen schrijf, maar wel via Instagram door ben gegaan met de 31 Day challenge wil ik graag mijn nail art van de afgelopen twee dagen met jullie delen. Zaterdag stond in het teken van Violet en zondag in het teken van Black & White. Ik heb heel veel leuke reactie's gekregen via instagram waardoor ik de challenge nog leuker vind.


 Ik heb voor de bovenstaatnde nail art twee kleuren paars gebruikt, een pastel kleurig paars en gewoone paarse kleur. Ik heb van het merk KISS de paarse kleur gebruikt en van de HEMA de pastel paarse kleur. Ik heb driekwart van mijn nagel paars gelakt met de lak van KISS en een kwart met de pastel kleurige paars van de HEMA. Daarna heb ik over de overgang van donker naar licht een roos gestempeld.



Ik heb voor de bovenstaande nail art een zwarte nagellak gebruikt van de DA en de witte nagellak van Rimmel London. Ik heb om en om mijn nagels eerst zwart en wit gelakt, dit was de basis voor mijn nail art. Daarna heb ik op elke nagel een patroon gemaakt. Voor de wijsvinger en ringvinger heb ik gebruik gemaakt van de nail art strikker van KISS. Ze hebben zoveel leuk en verschillende stickers en je kan ze ook met elkaar combineren, dit heb ik gedaan op de ringvinger. Uiteindelijk vond ik het zelf een geslaagde nail art, wat ik van te voren niet had verwacht.


Overzicht van de nail arts van de afgelopen week

Vandaag start weer een nieuwe week met weer allemaal leuke nail art thema's. Vanmiddag zal de nail art van de challenge van vandaag ook online komen op mijn blog.

Ik wil jullie ook bedanken voor alle leuke reactie's op mijn nail arts, ik wordt er oprecht echt blij van!

Wat vind jij van de Violet en Black & White Nails? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

17 reacties

  1. Ik vind de black & white nails echt heél leuk gedaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vind ze beide heel leuk geworden! Mooie kleuren van Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zwarte vind ik echt gaaf voor de winter <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh die lila nail art vind ik echt erg schattig, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooi, ik kan hier uren naar blijven kijken, haha. Ik vind de zwart witte echt heel leuk, de combinatie alleen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nailarts weer! Ik denk dat mijn favorieten van de week dag 5, 6, 7 en 8 zijn, puur omdat dat vooral mijn kleuren zijn, maar de andere nailarts vind ik ook allemaal erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die black&white nail art is prachtig!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke nailarts! Van dag 7 vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zwart en wit is echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige nail-arts weer! Ik vind de black & white nails echt heel mooi gedaan!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide zijn weer erg mooi! Kan je hier niet eens een soort stap voor stap uitleg over maken? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed idee! Zal ik zeker gaan doen 😄

      Verwijderen
  12. Mooooooooooooooi!! Jeetje, wat een creaties. Vind het knap dat je het zo kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe