31 Day Challenge Day 19: Galaxies

06:20:00


Ik ben er weer! Het lukte mij niet om elke dag van mijn nail art challenge een artikel online te zetten op mijn blog. S' avond maakte ik mijn nail art wat soms echt wel wat tijd in beslag nam. Eind vanmiddag kon ik pas foto's maken want dan was het licht bij mij thuis precies goed. En omdat ik ook nog een lief klein meisje heb kon ik niet overdag ook nog artikelen van de nail art maken. Dus ik ga alle nail arts, die je wellicht wel op mijn Instagram hebt gezien, alsnog met jullie delen. Ik zal van alle nail arts een stap voor stap uitleg geven.

Dus vandaag ga ik verder waar ik gebleven was dag 19 galaxies! Ik heb echt nog nooit eerder een galaxies nail art gemaakt en de eerste keer vind ik zelf redelijk gelukt, kijk je mee!





Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?
  • Nicole By OPI Jade In The Shade
  • HEMA Zilver nr. 845
  • OPI  Kiss Me I'm Brazilian
  • Essie Sparkle On Top
  • Rinmmel Londonnr. 703 White Hot Love
  • Make-up spons
  • Nail art kwastje
Hoe maak je het:

Ik heb van alle stappen een foto gemaakt en een filmpje gemaakt.



Wat vind je van deze Galaxies nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke























You Might Also Like

16 reacties

  1. Weer heel erg mooi gedaan en leuk dat je die video erbij hebt gedaan :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je creaties elke keer weer zo onwijs mooi <3 Ik heb echt bewondering voor je creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het niet leuk meer.. Je bent zó verschrikkelijk goed hahah
    Ook deze is weer prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er goed uit je kan het echt zooo goed ! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhhh Deze nail art doet zijn naam echt eer aan...heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden! Het is ook een hele opgave om elke dag een nailart te maken maar wel leuk om ze te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Het zijn net nagelstickers, zo mooi ziet het er uit! Heel knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer prachtig gedaan!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het echt super mooi gedaan en past helemaal bij de Herfst, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf, leuk voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtig! Ik zit echt gewoon adembenemend naar je creatie te kijken! Echt zo enorm mooi! Je bent echt heel erg talentvol meid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is zo dromerig. Heel mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe