31 Day Challenge Day 21: Inspired By A Color

06:30:00


Ik had tijdje geleden deze apparte special effect nagellak van de HEMA gekocht, en door het thema van dag raakte ik geinspireerd door deze kleur nagellak. Dit was een van de makkelijkste nail art van de challenge die ik heb gemaakt, maar het effect is erg apart geworden. Ik laat je zien hoe ik deze nail art heb gemaakt, kijk je mee!





Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt:

  • HEMA Special Effect Chameleon Green
  • Stikkers van de markt (wordt vaak gebruikt om kaarten te maken) 


Hoe maak je het:

Ik heb twee laagjes van de Chameleon Green aangebracht. Er was op de markt een special kraampje met knutselspullen om zelf kaarten te maken. Ik zat bij de stickervellen te kijken en zag een aantal mooie patronen en voor €0,20 cent per stuk heb ik drie verschillende stickervellen gekocht met leuke patronen.
De patronen moest ik wel bij knippen zodat ze goed op mijn nagel paste. Ik bracht dit aan toen mijn nagels goed drogen waren. En dit zijn echt hele goede stickers en ze plakken direct dus je moet het in één keer goed aanbrengen, anders is je nagellak en je sticker verpest.





Wat vind je van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

25 reacties

  1. Deze combinatie ziet er ook alweer zo mooi en bijzonder eruit x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf! Heel creatief bedacht ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een leuke combinatie..de lak van de Hema is wel heel erg mooi, fijn dat je het zo handig beschreven hebt, daat kan ik veel van leren......heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kleur!
    Liefs xNailartForYou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleur en wat leuk bedacht met die stickers die vaak gebruikt worden om kaarten me te maken! Je bent echt zo creatief, vind ik echt leuk om te zien :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan weer! Mooie kleur nagellak ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wow, wat een prachtige nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt wauw! supermooi geworden. Ga m ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat is dit gaaf! Echt super mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gedaan, erg sierlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe verzin je het toch telkens weer.. Ik weet echt niet hoe je het doet haha
    Deze vind ik echt heel heel erg mooi en heb bakken vol met die stickers, maar had er nooit over nagedacht om ze op mijn nagels te plakken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat tof met die sticker op je nagel. Leuk ook dat je stickers voor het maken van kaartjes op je nagels hebt gedaan. Het geeft een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, de kleur is echt super mooi! Maar de nailart maakt het toch af :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe