31 Day Challenge: Day 22, 23 en 24

08:03:00




Ik heb de 31 day challenge helaas niet helemaal af kunnen maken. Ik had soms echt tijd nood en dus heb ik de challenge 24 dagen volgehouden. Ik vond het een hele leuk ervaring en heb bij elke nail art een andere techniek geprobeerd. Ik heb zeker het een en ander geleerd deze challenge, en hierdoor ben ik er achter gekomen dat ik met nail arts zeker wil doorgaan. Ook was het erg leuk om van alle andere deelnemers de nail arts te zien, 1 thema en zoveel verschillende nail arts. Ik wil mezelf blijven verbeteren en vernieuwen.

Vandaag laat ik mijn 3 laatste nail arts zien van de challenge kijk je mee!





Het liedje wat mij inspiratie gaf was een nummer van Celine Dion- Fly, ter nagedachtenis aan mijn zoontje Noa*.
Vroeger werd ik door mijn moeder voorgelezen uit het boek de geheime tuin. Hiervan is ook een verfilming gekomen The Secret Garden. Dit gaf mij de inspiratie voor deze nail art.


Het laatste is een patroon die ik op internet tegen kwam. En ook hierbij heb ik weer gebruik gemaakt van stickers die ik op de markt heb gekocht wat je normaal voor o.a. kaarten gebruikt.

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn nail arts! Dit stimuleert mij om door te gaan en nog beter te worden.

Wat vind je van de laatste 3 nail arts? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

You Might Also Like

14 reacties

  1. Ze zijn alledrie onwijs mooi,...
    .vooral de nail art geinspireerd op het nummer van Celine Dion vind ik erg bijzonder....
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind alle 3 de designs ontzettend mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ben je daar goed in! Ik wou dat ik dat kon..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat kun je dat geweldig! Wat enorm gaaf met die vlinder erbij in op die eerste foto. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw super mooi! Ik vind de tweede het mooiste, ik ben dol op orchideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga het ook echt eens proberen om met stickers van de markt iets leuks te maken :) Vind het effect heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt hier echt talent voor! Die met die vlinder vind ik heel gaaf. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal erg mooi! Je hebt echt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die nail art met die vlinder is prachtig!
    De rest ook hoor, maar die is mijn favoriet!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent zo onwijs goed, WOW! Ik vind dit echt heel inspirerend, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht eerst die vlinder is t mooist, toen kwam de bloesem: die is t mooist! Toen de laatste nee die is t mooist. Conclusie: alle 3 even mooi haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt in de challenge zoveel mooie nail arts gemaakt, maar de vlinder is denk ik mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe