COTM: Halloween

08:50:00


De maand oktober staat in het teken van Halloween. Ik vind het thema erg leuk en er zijn zoveel mogelijkheden. Dit zie je ook terug in de nail arts die iedereen weer heeft gemaakt. Een thema en zoveel variatie, kijk je mee!













Jewel-nails    
Infnails

Via de onderstaande poll kan jij je stem uitbrengen. Wat vind je van al deze nail arts? Ik vind het thema goed geslaagd weer bij iedereen!   
 
Welke Halloween nailart vind jij het mooist?










pollcode.com free polls

You Might Also Like

15 reacties

  1. Het was weer een super leuk thema;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nail art allemaal! Die van Creativenails4fun is misschien de meest simpele, maar ik vind hem wel het mooist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Echt heel veel leuke creatieve ideeën, ik kan ook bijna niet stemmen want ik vind er heel veel leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die van jou dit keer echt far out het beste! Vind 'm zo super gaaf!
    Daarom wilde ik ook op je stemmen maar ik kan alleen maar de bolletjes aanklikken en dan verder niets..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van iontrend het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een heel leuk thema, de creaties zijn ook allemaal heel verschillend, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat iedereen er weer wat moois van heeft gemaakt! De variatie vind ik ook heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een leuk thema!
    hele leuke nail art gemaakt

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je aankondigingsplaatje spooky! Leuk gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben jullie weer een hoop mooie creaties gemaakt. Maar ik kan zoals altijd niet kezen, want vind al jullie creaties ongelooflijk mooi en creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey goed om te zien dat je mijn foto toch nog optijd hebt kunnen toevoegen!
    Je manicure ziet er supermooi uit!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw nailart ziet er erg leuk en feestelijk uit!
    P.S. Mijn creatie staat er bij jouw artikel niet tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De Challenges zijn zo leuk en iedereen heeft ook deze keer echt zijn best gedaan. Jij hebt de vrolijkste Halloween nail art gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe