Miss Sporty Perfect Color Lipstick: Blushed Again

08:19:00


Bij mij zie je op mijn blog niet zo heel vaak een review van een make-up product. Niet dat ik het niet draag of niet leuk vind in tegendeel,  ik vind het heerlijk op elke dag alle blogs te lezen die over make-up gaan. Maar ik wil op mijn blog de nadruk leggen op nail arts en nagellak swatches met een vleugje beauty. Waar andere bloggers te mooiste make-up looks maken, heb ik
dat met nail arts! Maar als ik een mooie lipstick tegen kom wil ik natuurlijk dit graag met jullie delen, kijk je mee!



Ik koop niet vaak producten van Miss Sporty, maar ik lees vaak goede reviews over Miss Sporty. Dit keer bleef ik even staan bij het schap van Miss Sporty. Ik had afgelopen week een hele mooie lipgloss van Miss Sporty gezien op een blog en daarvoor ging ik naar de drogist. Maar ik zag ook een aantal lipsticks en mijn oog viel op deze kleur, nr 014 Blushed Again!

Wat mij direct opviel was een zoete geur die van de lipstick afkomt, beetje fruitig héérlijk. Ik kies altijd voor kleuren met een roze tint. Deze kleur vind ik ook goed bij de herfst passen niet te licht maar ook niet te donker.


Blushed Again is een mooie roze kleur met een lichte glans. Voelt niet te droog aan vind ik, iets waardoor ik vaak geen lipstick kies maar een lipgloss. Dus mijn conclusie is een leuke en mooie budget lipstick voor erbij.


De Miss Sporty Perfect Color Lipsticks zijn te koop bij o.a Etos en DA en kosten €2,49 per stuk.

Heb jij lipsticks van Miss Sporty? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke  

  Follow on Bloglovin

You Might Also Like

27 reacties

  1. Wat een mooie kleur! Miss Sporty is een merk waar ik ook nog wel benieuwd naar ben ken alleen de nagellak x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is heel mooi Lonneke, ik moet eerlijk zeggen dat ik maar weinig producten van miss sporty heb. Alleen wat nagellakjes maar nog geen lipsticks. Mooi prijsje ook ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een mooi kleurtje! Eigenlijk heb ik nog niks van dit merk, oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje! Ik heb ook geen producten van Miss Sporty eigenlijk..!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lipstick is erg mooi van kleur, zelf heb ik een aantal lipsticks van Miss sporty..Ik draag ze ook graag.
    .ze zijn heerlijk betaalbaar en ruiken allemaal lekker...ik ben erg tevreden met Miss Sporty lipsticks...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's weer. Heel mooi subtiel kleurtje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kleurtje is inderdaad heel mooi, staat ook prachtig op je lippen. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kleurtje. Hij staat je heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lipstick en kleur! De lipstick staat je ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er zelf ook een, meer een rood/roze kleur en ik vind hem wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lipstick die een geurtje heeft ben ik bij voorbaat al dol op haha
    De kleur daarbij is ook erg mooi, lekker subtiel maar toch opvallend.
    Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kleur! Het lijkt me zeker voor de prijs een hele leuke lipstick om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nog nooit een lipstick van miss sporty geprobeerd, het lijkt mij wel wat :-) ziet er in ieder geval erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, deze ziet er echt prachtig uit! Zo moooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kleurtje volgens mij heb ik zelf nog nooit een miss sporty lipstick gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de lipsticks fijn, maar ik vind de geur zo onprettig dat ik ze niet draag :(
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kleurtje! Heb nog geen MS lipstick in mijn stash zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad een mooie budget lipstick. Het kleurtje vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super kleur. Ik heb geen lipsticks van Miss Sporty. Nog niet ��

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kocht vroeger vaak make-up van Miss Sporty, want leuk en goedkoop.
    Tegenwoordig ben ik het wat uit het oog verloren, maar dit kleurtje ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lief kleurtje; al houd ik niet zo van het metallic effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe