My Pictures #2

07:44:00



Afgelopen week had Leine een Pink Ribbon Challenge bedacht op Instagram. Ik heb hieraan mee gedaan op mijn manier, ik heb de afgelopen 6 dagen allemaal nail arts gemaakt die in het teken stonden van Pink Ribbon. Diegene die mij volgen via Instagram hebben dit al gezien maar ik wil ze ook graag op mijn blog delen, kijk je mee!





Ik gebruikte verschillende roze tinten wat ik met een make-up spons heb aangebracht. Daarna heb ik over de roze kleuren witte cirkels gemaakt met acryl verf. Ik heb met water en een nail art kwastje het binnenste van de cirkel weg gehaald zodat de roze kleur weer naar voren kwam. Deze techniek had ik gezien bij Cutepolish op YouTube.



Ik heb hier veel gebruik gemaakt van glitters in combinatie met een zachte roze kleur. Deze glitterlak van de HEMA heb ik vorig jaar zomer gekocht en is helaas niet meer verkrijgbaar.



Deze is heel simpel, ik heb met een liquit sand lakje van Catrice al mijn nagels gelakt en een Pink Ribbon sticker erop geplakt.



De vlinders op mijn nagel heb ik gestempeld en heb gebruik gemaakt van nail art stickers voor het Pink Ribbon teken.



 Ik heb al maanden deze mooie lak van Catrice maar had hem nog nooit gebruikt. Ik vond de kleur erg mooie en heb deze daarom voor deze challenge gebruikt. Deze week zal er ook nog een review van deze lak online komen.



Ik heb de afbeeldingen gestempeld op mij nagel. Stempel set komt van MoYou London.

Ik had ook nog een andere nail art gemaakt voor Pink Ribbon, maar ik zelf was ik er niet tevreden over en heb deze niet gedeeld op mijn Instagram. Maar vandaag laat ik hem wel op mijn blog zien.


Ik vond het een mooi gebaar van Leine om deze Pink Ribbon Challenge te doen.

Welke nail art vind jij mooi van deze challenge? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat. 

Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wauw, wat een prachtige nail arts! Zo mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nailarts heb je gemaakt! Ik probeerde een favoriet te kiezen, maar vind ze stuk voor stuk even mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt! Vooral dag 4 vind ik super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die met stempels het mooiste, maar ze zijn allemaal erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwhhh,.... eigenlijk zijn ze echt allemaal heel erg mooi, maar ik werd toch het meest gepakt door de nailart, met de vlinders, die een "pink ribbon lintje" lijfje hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Super mooi! Wat een prachtige nail arts!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creaties!
    Liefs Birgit x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit is zooo mooi, echt super knap dat je dit kan. Challenge is zeker geslaagd als het aan mij ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw echt prachtig! mooie nagels heb je ik zou dit nooit kunne haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die laatste! Welk setje van Moyou is het precies? Ik heb net zo'n grote imageplate besteld van ze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Mother Nature nummer 10 gebruikt voor de nail art met de vlinders en de paardebloem.

      Verwijderen
  11. Prachtige nailarts heb je gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creaties zeg, WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Poeh, allemaal roze dusss vind ze allemaal mooi! Heel gaaf gedaan. Welk MoYou plate heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Mother Nature nummer 10 van MoYou gebruikt.

      Verwijderen
    2. Dank je! Die gaat op mn wishlist.

      Verwijderen
  14. Mooie foto's! Nogmaals dank voor het meedoen :) ps. Ik vind het zo knap dat je dit kan. Liefs Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw echt prachtig. Die laatste 2 vind ik echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben altijd zo verliefd op jou instagram foto's en met name die van je nail arts, ze zijn altijd zo enorm mooi! Echt prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent zo creatief! De en nail art is nog mooier dan de ander �� Mijn favoriet is de lichtroze met de paardebloem.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe