OPI Little Mini Pack Northies

05:35:00


In september toen dit mini pack Northies uit kwam, heb ik hem gelijk als OPI fan gehaald. Ik ben gek op de lakjes en de kwaliteit van dit merk. Het is zeker wel prijzig in vergelijking met een gemiddeld nagellakje, maar het is het helemaal waard vind ik.

Deze collectie is natuurlijk helemaal in de herfst/winter sferen, met ook een heel mooi feestelijk glitter lakje. Vandaag laat ik jullie uit gebreid alles weten en zien over deze vier mooi lakjes, kijk je mee!

My Dogsled is a Hybrid 
 

Afgelopen jaar ben ik groen/mintgroen steeds mooiere kleur gaan vinden. Ik was blij om te zien dat er ook een mooi donker mintgroen lakje in deze collectie zit.


Ik had twee laagjes nodig voor een volledige dekking. Het lakken is even wennen omdat het allemaal zo mini is, maar het is zeker te doen.

Do You Have this Color in Stock-holm?


Een prachtige diep paarse kleur.


My voice is a little Norse


Dit lakje is mijn favoriet vanwege de mooie glitters! Bekijk de onderstaande foto's maar, meer hoef ik denk ik er niet erover te zeggen.






En worden jullie ook net zo enthousiast als ik? Het is een matte, antraciete Liquid sand met veel holografische glitters, een bijzonder lakje zoals je er maar weinig ziet! Ik heb bij dit lakje ook twee laagjes op, maar een derde laag zou toch net dat beetje meer extra dekking geven.

How great is your Dane?


 Dit is een mooie koffie kleur en deze kleur hoort toch ook echt thuis in de herfst.


Voor al deze 4 lakjes had ik maar twee laagjes nodig, en ze drogen allemaal vrij snel. Ik ben weer zeer tevreden over deze nieuwe collectie van OPI.

Beautyill heeft momenteel een leuke win actie, ze geeft namelijk 3x een OPI mini Pack Northies weg. Het is een tip die ik graag natuurlijk deel met diegene die dit niet hebben gezien, die actie loopt t/m 9 november.

 OPI Little Northies Mini Pack 4x 3,75ml €18,95 is verkrijgbaar bij o.a. DA en Douglas.

Wat vind jij van deze nieuwe collectie van OPI, heb jij hiervan ook al een lakje toevallig? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

22 reacties

  1. schitterend vind ik ze! vooral de paarse en de koffiekleur! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mini's vind ik altijd zo schattig en deze kleuren zijn echt heel erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleurtjes zijn dit! Ook erg mooi aangebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh my! ik zag het al op instagram maar my voice is a little norse is echt prachtig! Ik ben verkocht! Mooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lakjes zijn super mooi. Ik vind de blauw/paarse en de glitters super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zijn echt leukerdjes, ....vooral de koffiekleur vind ik onwijs leuk en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. My voice is a little Norse is een prachtig lakje!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  8. YESS wat zijn deze kleuren leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk setje! My voice is a little Norse is een prachtig lakje en Hybrid vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat eens schattig setje en er zitten mooie kleuren in! Heel divers ook, dat vind ik wel heel leuk! De eerste kleur is samen met de glitters echt mijn favoriet, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige lakjes :) I love it! En je nagels zijn zooooo moooooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh la la, wat een toffe collectie! Ik kan niet kiezen welke kleur ik nu het mooiste vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, ze zijn zo pretty! Leuke blog heb je meid, ik volg je op bloglovin vanaf nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wow alle vier prachtige lakjes!
    die paarse is echt heel speciaal van kleur vindik

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave miniset is dit zeg! Sowieso vind ik de minisets van OPI een heel hoog verzamelgehalte hebben hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige collectie! Vind die mint groene ZO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke collectie! Die groene vind ik echt mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig setje. Alle 4 de kleuren zijn erg mooi. En leuk dat ze er zo'n felle kleur bij hebben gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn allemaal zo mooi! Kan echt geen favoriet kiezen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe