Primark NOTD Glitter

05:45:00


Vandaag laat ik je weer een lakje zien van P.S. van de Primark. Een lakje vol met glitters geeft mij een feestelijk gevoel! Misschien is het je al opgevallen maar ik hou van glitter nagellakken en dus toen ik deze bij de Primark zag staan moest ik hem meenemen.




De inhoud van deze nagellak is 10ml. Zelf vind ik de vormgeving van de nagellakken van de Primark wel mooi en strak. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud.


Geloof het of niet maar dit lakje dekt al bij twee laagjes. Ik sta verbaasd naar het effect en de kwaliteit van de glitter lakken van de Primark.

Zoals je kan zien zit er in deze lak, blauwe, roze en paarse glitters. De bovenstaande foto heb ik binnen genomen, en de onderstaande foto is buiten genomen.



Ik heb dit lakje een paar dagen op mijn nagels gehad en het blijft goed zitten. Het afhalen van deze glitter lak gaat moeizaam, maar dat heb je met de meeste glitter lakken dat zie ik dus niet als een minpunt.

Ik betaalde €1,50 voor deze glitter nagellak van de Primark.

Wat vind je van deze glitterbom? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

28 reacties

  1. Wauwww, je zou niet zeggen dat ie van de Primark zou komen, hij is prachtig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt heel mooi! Heb jij de stripe my off basecoat van NYC al geprobeerd onder een glitterlakje! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik nog nooit gebruikt. Dat is inderdaad wel beter om eronder te gebruiken, aangezien ik veel glitter lakken draag. Dankjewel voor de tip xxx

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kleur/effect ! Volgende keer bij de Primark toch echt even het beauty gedeelte wat beter gaan bekijken x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, dit knalt echt van mijn beeldscherm af, onwijs leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaauw, wat een onwijs gave en intense kleur. Super pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt niet normaal HOE mooi deze nagellak is!
    & voor dat geld al helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi! Sinds jouw foto op Instagram ben ik helemaal verliefd op deze nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh! Wauw! Wat een ongelofelijk gave kleur! Die moet ik ook hebben...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ! Hij ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ren nu naar de winkel, want deze is PRACHTIG :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt bizar hoe mooi dit lakje is van de Primark ik had een tijdje terug lakjes getest en die waren niet al te best!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig glitterlakje, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow wat een speciaal lakje is dit!
    ik vind hem echt super

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi lakje en echt niet duur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij worden de producten van de primark beter en beter! Mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat lakje is echt prachtig! Zo mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaaaaa MOET HEBBEN. Hij is te gek, en heb een vreselijke zwak voor glitterlak.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw echt een prachtig lakje! Ik houd wel van deze glitterbom:D x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh jeetje, wat een mooie glitters! Prachtige foto's ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe