P.S 3D Nail Polish

06:59:00


Zoals je al kon zien in mijn shoplog van afgelopen dinsdag, had ik deze mooie glitter nagellakken gekocht. Ik vind ze erg leuk voor de feestdagen ze bevatten namelijk allemaal een mooie glitter. Ik gebruik vaak glitter lakken in een nail art, en deze komen dan ook goed van pas. Vandaag laat ik je de swatches zien, kijk je mee!



De structuur van deze 3 lakjes lijken op liquid sand lakjes, dit komt door de vele glitters die in deze nagellakken verwerkt zitten. Misschien zag je het al, de flesjes hebben veel weg van de Butter London nagellakken.

Ik moest even wennen om het kwastje goed vast te houden, de dop is namelijk best wel breed zoals je kan zien.


Dit is een mooie grijs/zilveren kleur, heeft fijne maar ook zilveren grove glitters, ik vind het een feest om naar te kijken. Bij twee laagjes dekt deze nagellak al volledig, en door de structuur droogt dit lakje erg snel. 



In deze oranje kleurig lak zitten kleine gouden glitters verwerkt, en in goed daglicht komt dit lakje helemaal tot zijn recht.


Dit is een fuchsia roze kleur en ook in dit laatste lakje zitten fijne gouden glitters.


Bij dit lakje had ik ook twee laagjes op gedaan, maar zoals je misschien kan zien is de dekking niet heel mooi. Een derde laagje zou mooier zijn geweest. Ik heb alle foto's van deze swatches buiten genomen zodat goed de glitter en het effect kan zien.

Conclusie:
Ik ben erg blij met deze nagellakken en de kwaliteit en dekking vielen mij echt niet tegen. Ik ga ze zeker gebruiken in combinatie met leuke nail arts.

P.S. 3D Nail Polish 11,3ml zijn voor €2,50 per stuk verkrijgbaar bij de Primark

Wat vind jij van deze P.S. 3D Nail Polish? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

24 reacties

  1. Ziet er zeker goed uit! Gisteren stond ik nog met nagellak van de Primark in mijn handen maar twijfelde over de kwaliteit...volgende keer beter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nagellakjes. De eerste en de laatste zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, jammergenoeg zit er hier geen primark in de buurt, want dat grijze lakje vind ik wel erg apart en heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn ze, ik kocht de roze uitvoering. Echt heel fijn voor de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave nagellakjes! Vooral de rode vind ik supermooi! En lekker betaalbaar! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit van het merk gehoord maar WAUW. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende lakjes, superleuk voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die eerste vind ik heel mooi. En t zijn goede lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit!
    Zeker dat eerste lakje lijkt me fijn voor bij de feestdagen binnen 2 maanden!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje ze dekken echt goed! Had ik niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een super mooie lakjes zeg! had niet verwacht dat ze zo goed zouden dekken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De eerste vind ik er heel leuk uitzien. En fijn dat ze zo goed dekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lakjes! De kwaliteit valt me ook niet tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een toffe kleurtjes! me wants!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lakken! Zo te zien moet ik toch maar weer eens naar de Primark toe :P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit merk lakjes zijn me zo tegengevallen qua formule en vooral GEUR... maar deze vind ik dan wel erg mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur inderdaad van creamy lakjes is heel erg chemisch, maar de glitter lakken hebben dat gelukkig niet.

      Verwijderen
  17. Ziet er mooi uit, volgende keer neem ik ook lakjes mee van de primark :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe