P.S. Love... 8 Shade Night Eye Shadow Palette

05:56:00


Ik kreeg meerdere reactie's op mijn shoplog van de Primark over dit oogschaduw palette. Ik had er twee aangeschaft één heb ik weg gedaan met een winactie en deze bovenstaande heb ik nu zelf in gebruik. Ik heb niet eerder reviews gelezen over deze palette en voor de prijs van €3,00 euro wilde ik hem zeker wel proberen.




De stickers die op dit palette zitten zaten bij mij los, deze heb ik er heel gemakkelijk af getrokken. Op het palette bij staat nu alleen in gouden letters P.S. Love... dit vind ik ook even wat netter staan. In de binnenkant zat er plastic over de oogschaduwen geplakt, dus niemand heeft eraan kunnen zitten, wel zo netjes en hygiënisch.



Aan de binnenkant zit een spiegel zo groot als het doosje zelf. Ook zit er een applicator in, maar deze gebruik ik niet ik mijn eigen kwasten hiervoor.


Het palette bevat, drie matte kleuren: blauw, grijs en zwart, drie glanzende kleuren waarvan twee paars en een grijs en twee kleuren met grove zilveren glitter blauw en donker grijs.



Pigment van de donkere kleuren zijn goed, maar de lichte kleuren vind ik minder. Ik heb dit palette ook gebruikt op mijn ogen en ik merkte wel dat de matte oogschaduw stroef aanvoelt en is moeilijk te blenden.

P.S. I love… 8 shade night eyeshadow palette is te koop voor €3,00 bij de Primark

Heb jij al eens make-up van de Primark geprobeerd? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.


Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

21 reacties

  1. De pigmentatie ziet er prima uit op de lichte kleuren na, alleen het zijn niet echt kleuren die ik zelf gebruik x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammergenoeg is er hier in de wijde omtrek geen primark te bekennen, dus helaas heb ik deze make up nog niet uit kunnen proberen....deze tinten spreken mij erg aan, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten, dacht ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze wel mooi! En fijn dat je de lelijke stickers van het doosje kunt halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, voor de Primark en dat geld is het echt een enorm goed palette! Ik ken alleen de P.S. nagellak, die is ook echt heel goed van kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh la la, wat een prachtige kleuren! Het pigment vind ik er ook ontzettend goed uitzien. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren zijn prachtig, jammer dat ze zo moeilijk te blenden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik was laatst in de primark en heb deze helaas niet gezien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren en een mooi palette! Jammer alleen dat de lichtere kleuren wat tegenvallen. Lijkt me wel een leuk palette om smokey eyes mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uuh jammer dat de lichte kleuren niet zo goed gepigmenteerd zijn, ik hou juist van lichtere kleuren en dan met de donkere kleuren aan de buitenkant van mijn crease. Maar voor die prijs mag ik niet klagen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas is er geen Primark in mijn buurt, echt jammer!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh hele mooie kleurtjes! mooi palette
    kan je wel wat mee denk ik

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er best goed uit! Alleen wat jammer van de lichte kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor €3,- ziet er het prima uit! Ik heb een bronzer en een ander oogschaduw palette met bronzer en lipstick en nagellakjes van de Primark. Niks mis mee! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik had echt verwacht dat het niet zo een mooi pigment zou hebben, maar het valt mij echt mee! wel jammer dat de matte kleuren niet te blenden zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reviewde ik vorige week toevallig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dit ziet er echt super goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De donkere kleuren zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik moet volgende keer toch echt eens bij de make-up kijken in de Primark!
    Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe