P.S Nude Nail Polish

06:50:00


Ik heb bij de Primark een aantal lakjes gekocht onder andere deze nude tint. Ik gebruik nude nagellak vaak voor mijn nail arts. Toch heb ik maar weinig nude kleuren in mijn bezit. Maar is deze kwaliteit nagellak van de Primark net zo goed als de glitter nagellakken van de Primark?



Waar ik achter kwam is dat bij deze nagellak flesjes de vierkanten dop eraf kan trekken en dan komt er een kleine dopje tevoorschijn. Ideaal dus als je het lakken met de grote dop niet fijn vind. Het kwastje is breed en lakt fijn over de nagel. Ik blijft de vormgeving van de nagellak flesjes van de Primark mooi vinden, simpel maar oogt niet als een goedkope nagellak.


Maar het gaat om de inhoudt. Zodra ik dit flesje open draaide kwam er een chemische sterke geur uit. Daaraan merk je gelijk dat het wel een goedkopen nagellak is.



De kleur is precies wat ik zocht! De dekking verschilt per kleur heb ik gemerkt. Dit lakje dekt gelukkig wel bij twee laagjes. Dus op de geur na is het een prima budget lakje.

P.S. Nail Polish is voor €1,50 per stuk (10 ml) te koop bij Primark.

Draag jij weleens nude nagellak? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

28 reacties

  1. Ik vind het lakje erg mooi! De kleur is prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qua kleur hou ik er niet zo van (ben niet echt van de nude kleuren) maar ook deze dekking ziet er weer goed uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur erg mooi! Eerder vond ik nude kleuren maar niets, maar ik ga ze steeds leuker vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Zelf draag ik haast geen Nude kleuren. Ps. Ik heb ooit ook nagellak v de primark gehad. Ik vond de geur vreselijk. Terwijl de kleuren echt heel mooi waren. Hoe is de geur bij hun glitterlak? Die vind ik er super mooi uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 4 glitter nagellakken die ik heb ruiken niet chemisch, echt alleen de creamy nagellakken van de Primark.

      Verwijderen
  5. hmmm ondanks dat ik nogal van de felle tinten ben, vind ik hem best erg mooi,
    hij heeft niet zo een heel erg fletse uitstraling wat je bij een hoop Nude tinten vaak ziet..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur! En niet alle goedkope nagellak ruikt chemisch vind ik. De nagellakjes van Max & More (action €0,49) die stinken niet! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow ik ben behoorlijk onder de indruk van de primark nagellakjes. Misschien moet ik die ook maar eens aan mijn stash toevoegen. Wat heb je mooie duidelijke foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit is toch ecth een kleur waar ik van smelt. Hij is echt te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gek op nude nagellak. Maar heb nog nooit echt de perfect nude kleur gevonden. Deze komt wel heel dicht in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie dekking!
    Al is het niet echt een kleur dat ik rap zou dragen.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi nude kleurtje, vind het je mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik draag het bijna nooit, terwijl het wel super mooi staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oke, ik MOET naar de Primark, deze kleur is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi nude kleurtje! Perfecte basis ook voor nailart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi nude kleurtje, had niet verwacht dat ik dit lakje mooi zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige nude kleur! Die eerste foto is zo mooi gefotografeerd'

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kleurtje! De geur vind ik wel een minpuntje, maar wel fijn dat hij met twee laagjes mooi dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the shade
    and it looks so elegant ♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw ik moet toch maar eens naar deze nagelakjes gaan kijken! Ze zien er goed uit, vind de flesjes ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wederom weer een Primark lakje wat prachtig is!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe