TAG: Fall Favorites

07:26:00


De herfst is begonnen, en dit is naast de lente mijn favoriete seizoen. Lekker een boswandeling maken of heerlijk op de bank met een kop thee een boek lezen, gewoon dat knusse gevoel dat hoort voor mij echt bij de herfst. Via Brilliantnails zag ik deze leuk tag,en heb hem van haar overgenomen. Kijk je mee!



Thee




Ik ben echt gek op thee! Ik ben een zoetig type en ik drink graag verschillende soorten fruitthee zoals mango, tropische vruchten en bosvruchten. Met suiker anders lust ik mijn thee niet. Soms drink ik kruiden thee en daar vind ik suiker dan weer niet lekker in.
 
Koffie



Ik ben ook echt een koffie drinker. Elke ochtend, middag en avond drink ik een koffie verkeerd, dus gemiddeld 3 tot 4 koffie per dag. Ik drink alleen Douwe Egberts dat vind ik echt de lekkerste koffie die er is met suiker.

Avondeten
Ik eet in de herfst niet heel anders dan in de zomer. De hoeveelheid is wel wat meer omdat door het kouden weer mijn lichaam toch meer voeding nodig heeft. Mij maak je echt blij met gebakken aardappel, kip en groenten. Of een lekker rijst gerecht met komkommer salade.

Snoep/koek


Ik eet elke dag chocolade. Als ik Merci crocant in huis heb eet ik zo een zak weg en anders eet ik wel een reep Milka. Ja er gaat bij mij heel veel ongezonde suikers naar binnen op een dag. Maar ik kom echt uit een bakkers famillie. Ik ben niet de enige die zoetigheid verkiest boven hartigheid. Mijn zus, broer en vader hebben dit ook. En je zal vast denken dat ik veel gaatjes misschien heb en last van mijn gewicht maar het tegendeel is waar.
 
Schoenen
Ik vind enkellaarsjes erg leuk, in het zwart, bruin of beige maakt niet uit. Ik vind platte zool of een klein hakje wel leuk het moet wel comfortabel zitten.

Geurkaars


Of het zomer is of herfst ik heb altijd geurkaarsen in huis. Het geeft toch net dat beetje meer sfeer in huis. In de herfst kies ik dan wel echt voor typische herfst geuren zoals kaneel.

Lipstick kleur



Ik draag altijd wel een lipstick of een lipgloss met een roze tint. In de zomer vaak wat lichter dan in de herfst. Momenteel is deze lipstick van L'oreal mijn favoriet.

Parfum



Dit is niet echt een herfst geur maar wel een geur die ik zo lekker vind. Chloé behoort ook echt tot mijn favorieten!

Bezigheid      


Naast nail arts maken en bloggen vind ik een film kijken ook erg fijn. Ik doe dit graag in het weekend op een zondag, lekker samen met mijn vriend en dochtertje films en ook tekenfilms kijken. Van een boswandeling of een goed boek kan ik ook echt genieten.

Ik hoop dat je deze tag leuk vond, en je mag hem natuurlijk overnemen!

Wat zijn jouw favorieten van de herfst? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke  

  Follow on Bloglovin

You Might Also Like

17 reacties

  1. Leuk dat je deze tag hebt gedaan :D Ik wou dat ik elke dag chocolade kon eten maar daar word de weegschaal bij mij helemaal niet blij van :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag, die lipstick kleur is wel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chloé is ook mijn favo geur, I love it! Leuke tag overigens <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag! Die geur ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag is dit, je hebt ook heel mooie fotos gebruikt om het te verbeelden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke tag om te lezen, mooie fotos ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die lipstick is echt prachtig. Zowel de kleur als de huls, wauwie!
    Enne, ik ben er ook schuldig aan dat ik elke dag wel chocolade eet.. wat slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je m hebt overgenomen. Leuk om te lezen. Die merci snoepjes yumm maar lastig te krijgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen en chocolade is ook heerlijk! De lipstick ziet er trouwens ook super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen! Oeh lekker elke dag chocola haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tag! En zo grappig om te lezen dat je erg van zoetigheid houdt; ik ben juist echt gek op hartig eten! Wel vind ik zoete dingen vaak heel lekker ruiken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chloé is zo lekker <3 Ik vind de lipstick ook mooi. Kan je daar een review over schrijven? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal binnenkort een review schrijven over deze lipstick :-)

      Verwijderen
  13. Wat een heerlijke tag :) Hmmm thee! Elke dag chocolade is heerlijk. Wauw, ben er ook dol op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke tag en leuk om te lezen wat jouw favorieten zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe