Telefoonhoesjes van Phonegeek.nl

06:35:00


Ik heb sinds een tijdje nu een Iphone 4S en ik was nog opzoek naar een goede bescherming hiervoor. Ik heb een handige flip case en goud metal hoesje van PhoneGeek.nl uitgezocht. Geloof het of niet maar dit zijn echt mijn allereerste telefoonhoesjes die ik ooit heb gehad.



Via de blog van Saar enzo en Inspiiredbylife liepen tegelijkertijd twee win acties om een telefoonhoesje naar keuze te winnen bij Phonegeek.nl. Toevallig won ik beide win acties.

Goud Ultradun metal hoesje iPhone 4/4S

Ik wilde graag een basic en toch trendy telefoonhoesje, en dit telefoonhoesje had precies wat ik zocht.

Dit telefoonhoesje kost €14,95 en is online te bestellen bij PhoneGeek.nl  Het telefoonhoesje is gemaakt van licht metal materiaal. Het is eenvoudig te bevestigen de voering is van stof, zo beschadig de achterkant van je hoesje niet.

Flip case telefoonhoesje


Ik koos ook voor een hoesje die gebruik als ik hem meeneem in mijn tas. Ik heb vaak sleutels en andere dingen los in mijn tas zitten en ik wil niet dat mijn scherm beschadigd.


Ik koos voor dit portemonnee hoesje vanwege de gouden accenten en de mintgroene kleur. Er zat hier een ketting bij zodat je de telefoon als een soort tasje kan dragen. Maar dat vind ik zelf niet zo prettig. Je kan ook eventueel pasjes in deze flip case opbergen.

 De Portemonnee hoesje voor iPhone 4(s) kost € 18,95 en is ook online te bestellen bij PhoneGeek.nl. De flip case is gemaakt van kunstleer en voelt stevig aan. De binnenkant is van zwart kunstleer en werkt met een magneet sluiting. Ik zou alleen vanwege de straling van de telefoon zelf geen bankpas erin bewaren.



Ik ben erg blij met beide telefoonhoesjes en gebruik ze met heel veel plezier. De bestelling ontving ik beide de volgende dag al. Voor andere smartphones zijn er ook een heleboel toffe telefoonhoesjes te koop bij PhoneGeek.nl.

Wat vind je van deze hoesjes, en heb jij zelf ook hoesjes voor je telefoon? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

19 reacties

  1. Echt die met strikje is zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik zag het even verkeerd. Ik dacht dat de laatste hoesje een portemonnee was. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi hoesje, ik ben benieuwd of ze ook voor mijn telefoon hebben! Zo ja dan kan ik niet wachten om er iets te bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind vooral de gouden erg mooi, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het hoesje , wat de uitstraling heeft van een handtasje vind ik onwijs leuk om te zien....echt liefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral het tweede hoesje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww dat laatste hoesje is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hoesjes! Vooral die flipcase vind ik super mooi<3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik vind vooral het gouden hoesje mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tweede is fantastisch!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige hoesjes. Vooral het portemonnee hoesje vind ik onwijs cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie hoesjes en super leuk dat je ze toevallig allebei won. Ik vind de mint-kleurige erg mooi, zo iets zou ik zelf ook aanschaffen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die gouden is heel mooi. Maar die tweede .... To die for. Echt heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh die met dat strikje, die kleur, dat kant, zooo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het hoesje ontzettend leuk en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe