Uitslag Winactie: Oogschaduw Palette, Concleaner Technic, Essie Pearly White & Technik nagellak

11:16:00


Lieve allemaal! Vandaag maak ik de uitslag bekend van deze winactie. Maar ik wil als eerste iedereen bedanken die hieraan mee heeft gedaan, zoveel had ik niet verwacht. Mocht je nou niet hebben gewonnen, ik kan je nu alvast zeggen, binnenkort komt er weer een leuke winactie aan!

Inmiddels staat bij Bloglovin volgers op 162 en op Instagram op 349 volgers, hiervan kan ik zelf een beetje stil worden en heel happy!


Oke, hier komt de winnaar!!!!






Gefeliciteerd Madeleine!!! Ik wens je heel veel plezier met deze mooie producten. Zou jij je ades gegevens willen e-mailen naar bylonneke@gmail.com. Dan stuur ik je z.s.m. alles toe.

Nogmaals iedereen bedankt voor de deelnamen en er komt heel snel weer een nieuwe leuke winactie aan!

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

11 reacties

  1. gefeliciteerd Madeleine, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Jammer voor mij want stond precies onder de winnaar haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel lieve lonneke! Wat een leuk nieuws vandaag zeg :) dankjewel! Was helemaal vergeten dat ik had meegedaan.... Thanks! Ik mail je zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Madeleine! :)

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Veel plezier met je prijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier dan nogmaals gefeliciteerd Madeleine. Heel veel plezier met de schitterende producten.ik zat er dichtbij. Volgende x beter ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Madeleine, heel veel plezier. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe