Winactie: Oogschaduw Palette, Concleaner Technic, Essie Pearly White & Technik nagellak

06:16:00


Ik heb inmiddels 130 volgers op Bloglovin en 300 op Instagram, en daarom is het weer tijd voor een kleine winactie! Ik heb deze producten bij Make-up Musthaves gekocht.

Technic Electric Beauty Metalix Palette
Het palette bestaat uit 12 sprekende kleuren, een grote spiegel en een dubbelzijdige sponsapplicator.  De oogschaduwen hebben satin/metallic finishes en zijn helaas niet voorzien van namen. De oogschaduwen voorzien van een uitstekend pigment. Echt wow! En dat voor die prijs. Bron: Beautylab

Technic Hide It Concleaner Palette


Technic Pretty Pastels- CandyFloss


Essie Pearly White

Om kans te maken moet je het volgende doen:
  • Laat hieronder een reactie achter met een geldig e-mailadres
  • Volg mij via Bloglovin en like deze winactie

Niet verplicht, maar hierdoor maak je wel extra kans:
  • Volg mij op Instagram en deel deze actie die op mijn pagina staat en vermeld #lovelylonnienl zodat ik kan zien dat je mee doet.

    De winactie loopt tot 31 oktober en ik maak de winnaar bekend op mijn blog en Instagram.

    Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

42 reacties

  1. wat een leuke winactie Lonneke ;-) ik doe graag mee. ik volg je NATUURLIJK al op bloglovin en op instagram en ik zal deze winactie even sharen. Van harte gefeliciteerd moppie en er komen vast nog veeeeel meer followers!!! ;-) liefs Xxxx Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, onwijs lief van je dat je dat zegt xxx

      Verwijderen
  2. Leuk zeg, ik doe mee hoor. Ik volg je via bloglovin en heb het bericht geliked. Op naar nog meer volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk; ik doe mee. Ik volg je via Bloglovin (melissavanstipdonkmaas) en Instagram liked en shared (melissamaas1984). Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com) Enne: natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD; ga zo vooral door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee. Ik weet alleen niet welke keuze ik moet maken om het te plaatsen. Ben geen blogger, heb geen google of wat dan ook account. Heb een hotmail adres

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en mooie winactie! Ik moet hem alleen voorbij laten gaan want ik ben juist bezig met een grote schoonmaak! Ik wens iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie!! Ik wens de meiden die meedoen veel succes! Natuurlijk doe ik ook mee. Ik volgde je al op bloglovin en instagram..zal deze post liken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi leuke win-actie ik volg je overal al op meid dus ik waag een kansje liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee!

    Liefs,

    Adriana
    (av1989@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie. Gefeliciteerd met je volgers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! IK doe mee! Ik heb de dingen gedaan die moesten!
    Mijn email; studiomarleen@hotmail.nl

    xx Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooh super leuk ik doe zeker mee en heb alles gedaan wat moest!
    email: polishedcats.blog@gmail.com

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke actie! En op naar nog meer volgers. Ik volg je op Ig en BL.
    Sabrinacom72
    Sabrina.commissaris@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je vele volgers!
    Ik volgde je al op Bloglovin, maar heb het artikel natuurlijk ook een hartje gegeven :-)
    De andere kanalen gebruik ik (helaas) nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee :)
    Ik heb de verplichte stappen gedaan èn ik volg je via instagram.
    Liefs, Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh super leuk dat je dit doet joh, gefeliciteerd! Ik doe erg graag mee, want zoals je weet vind ik die paletten geweldig. Verder heb ik nog steeds geen Essie lakje en dat kan natuurlijk niet he? Ik volgde je al op Bloglovin, heb het een hartje gegeven en ik volg je al op Instagram! (gekopmakeup) Ik ben errug benieuwd hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als allereerst gefeliciteerd en ik wens je nog heel veel volgers/bezoekers toe, mogen ze steeds meer en meer worden. Natuurlijk doe ik mee met je winactie, ik volgde je al op Bloglovin' en ik heb deze artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg gefeliciteerd met je mooie aantallen! Echt leuk dat je een winactie doet voor je volgers, lief!
    Ik volg je op bloglovin' en heb dit artikel zo net ook geliket.

    Heel veel succes nog met je blog!!

    liefs
    BySilke
    bysilke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke win actie!
    Ik sla hem even over.
    Succes iedereen!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je volgers!! :) En wat een leuke winactie! Ik sla hem even over, maar ik wens iedereen heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh leuke winactie! Ik ga morgen even meedoen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd! Ik maak graag kans & volg je ook op instagram.
    Liefs, Jolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Groot pakket! Ik zou graag meedoen!
    Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waauw leuk pakket zeg!! Vooral de oogschaduw lijkt me erg mooi. Ik volg je op bloglovin. Instagram heb ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb alle stappen doorlopen en maak heel graag kans :D
    Facebook: https://www.facebook.com/lindavandurenwinacties
    Twitter: https://twitter.com/lindaenbjorn (Ik heb getweet over de actie via bloglovin)
    Instagram: http://instagram.com/lindaenbjorn Ik heb de foto geliked maar weet niet hoe je moet reposten :(
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/lindaraaijmakers
    Pinterest: http://www.pinterest.com/lindavanduren/ (gedeeld via bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jaaa ik doe graag mee! (niesca08@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super fijne winactie, heel graag doe ik mee voor mijn kleindochters.
    Ik volg je op Bloglovin en heb ook geliked.
    Groetjes Irene.
    ireneniec48@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anita te Gussinklo26 oktober, 2014

    Leuke actie en een prachtig palette,
    Ik loot graag mee en volg en like je op Bloglovin.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe mee!
    bloglovin; zoelouwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke spulletjes! Ik waag zeker een kansje :)
    Ik volg je op bloglovin (dominique109) en like het bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave spulletjes zeg! Daar maak ik graag kans op.
    Ik volg je op Bloglovin en like dit bericht.
    romyveul [at] hotmail [dot] com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke winactie, ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin' en heb dit bericht geliked. :)
    e-mail: eimaj@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sanne Becks
    brabantbrabantbrabant@live.nl
    Ik doe graag mee aan deze kleurrijke actie.
    Ik volg je op Bloglovin en heb geliked

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat n leuke actie. ik doe graag mee mcacora@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk ! Ik doe graag mee en volg je via bloglovin
    claudia1997@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee en heb alles gedaan wat je moest doen.
    jose1997@live.nl

    Liefs, José.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe ook mee!
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met al de volgers die je behaald hebt....dat zijn er aardig veel..
    Ik doe heel graag mee en volg je op Bloglovin en heb het artikle natuurlijk ook een like gegeven..
    Ik heb helaas geen geen instagram dus je daar volgen dat gaat helaas niet..
    groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een onwijs leuke winactie en je hebt al die volgers ook wel verdiend. Ik vind dat je het met je blog super goed doet.
    Ik volg je al op bloglovin en heb je artikel een like gegeven.

    Liefs Demi

    jasminelemstra@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Tamara V
    kletskous999@hotmail.com
    Dit is zo'n mooie actie,ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuke winactie en doe graag mee! Volg je op bloglovin en instagram en artikel geliked

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oeh! Ik weet niet of ik al meedeed, maar dit is echt een prachtig pakket :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe