Wishlist Pretty Polish & Make-up Musthaves

05:52:00


Als ik online ga bestellen kijk ik ook altijd bij de online webshops Pretty Polish en  Make-up Musthaves Ze hebben beide hele leuke en mooie producten voor de nagellak liefhebber en make-up liefhebber, en daar hoor ik zeker bij! Nog leuker is dat beide webshops heel erg betaalbaar zijn. Vandaag leek het mij leuk om mijn wishlist van deze twee webshops met jullie te delen.

 Pretty Polish


Nagellakken

China Glaze

Color Club


Dit zijn mooie holographic nagellakken die verkrijgbaar zijn voor €10,95

Nail Art

MoYou _ London stampel plates

De MoYou Pro collectie bestaat uit speciaal ontworpen extra grote afbeeldingen die de nagel volledig bedekken.

Elke plate bevat 12 unieke designs.

Formaat afbeelding: 1.5 cm x 2 cm
Formaat Plaat: 6.5 cm x 12.5 cm

De stempel platen van MoYou zijn wereldwijd bekend vanwege de unieke designs en goede kwaliteit.
De afbeeldingen zijn in de platen gegraveerd waardoor zelfs kleine details goed meekomen tijdens het stempelen.Elke plaat wordt geleverd in een luxe hoesje incl. gebruiksaanwijzing. Bron







De prijs van deze stempel platen maken het nog leuker om ze te kopen, ze zijn namelijk maar €6,50 per stuk.

Stamping Plates BM


Dit is een volledige serie van Bundle Monster. Je ziet het hier niet zo duidelijk maar zitten hele mooie tussen. In deze serie zitten 23 stuks voor €24,95. Los kosten BM plates €1,95 ook weer een leuk prijsje!

Al deze producten kan je bestellen bij www.prettypolish.com. 


Make-up Musthaves

W7 Make-Up

W7 make-up palette kent iedereen wel. Ik heb er onlangs al twee gekocht en om de verzameling compleet te maken wil ik ook deze twee er nog bij. Ze kosten €7,99 per stuk, en dan heb je gewoon echt een goed gepigmenteerd palette.

Sleek MakeUp
Op dit moment is sleek ook helemaal een hype en iedereen wilt wel zo'n palette in haar stash en daar hoor ik zeker bij. Op verschillende blogs heb ik alle vele positieve reviews hierover gelezen en ik wil echt deze twee palette gauw aanschaffen. De palette kosten €9,79 per stuk.


Revolution
Revolution is een opkomend merk en beetje bij beetje zie je steeds meer reviews op beauty blogs hiervan. Ik heb gisteren drie oogschaduw palette besteld van dit merk, en dit is zeker het volgend palette wat ik wil aanschaffen. Hier zitten intotaal 32 kleuren je kan er echt onwijs veel looks hiermee maken. Dit palette kost €9,99.

Wat vind je van mijn wishlist? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een prachtige wishlist! De nagellakjes en palettes zou ik ook graag willen hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie wel wat leuke dingen hiertussen zitten! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste twee nagellak kleuren van foto 1 vind ik super x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad die vind ik ook echt supermooi!...

      Verwijderen
  4. Die nagellakjes komen ook op mijn wishlist te staan! :)

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De color club lakjes zien er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten staan erop je wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wishlist :) Zijn echte aanraders! Ja Sleek is echt een hype ;) Hihi, maar het zijn ook echt mooie producten....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie producten staan op jou wishlist! Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de China Glaze nagellakken en de pigmentatie van de W7 palettes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. W7 lightly toasted is echt een aanrader, ik heb hem pas binnen gekregen samen met in the nude, maar lightly toasted is kwalitatief veel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wishlist! Sleek is fijn! Dat China glaze lakje in Capacity to See Beyond is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe