Yes Love Nail Polish

06:02:00


Laatst was ik bij de DA en plots zag ik bij de kassa een rek vol met Yes Love lakjes. Ik was hier nog niet bekend mee, heel soms wel op blogs voorbij zien komen. Zoveel kleuren en verschillende soorten, het voelde net als een snoepjes winkel. Er is momenteel ook een actie bij DA 2 voor €5,00 euro en heb o.a. deze twee gekozen.





De flesjes zijn allemaal doorzichtig en hebben een zilveren dop. De inhoud van de lakjes van Yes Love is 15ml. Ik heb voor een paarse kleur gekozen omdat ik hiervan eigenlijk niets heb, en deze kleur vaak wel goed kan gebruiken in nail arts.


Ik vind het kwastje erg fijn en makkelijk lakken. Zoals je kan zien niet te breed en niet te smal. Wat ik wel een minpuntje vond is dat deze creamy nagellak qua structuur dun is, hou hier rekening mee als je dit lakje gaat gebruiken. Ik heb twee dunnen laagjes opgebracht, anders loopt het zo over je nagelriemen heen.


Zoals je kan zien is het een mooie lief paars kleurtje. Omdat je twee dunnen laagjes aanbrengt droogt het snel. Dit lakje heeft geen naam maar een letter en cijfers G-10.


Ik ben echt gek op glitters zoals de meeste van jullie wel weten. Dus bij het paarse lakjes moest ook een mooie glitter. Deze viel mij gelijk op. De basis is heel licht paars en de glitters zijn roze, blauw en paars.


Is het mooi of is het mooi! Toen ik deze net gekocht had wilde ik hem gelijk uitproberen was zo nieuwsgierig naar het effect.


Precies het zelfde fijne kwastje als bij het paarse lakje.


Helaas viel de kwaliteit van de glitter lak mij tegen. Voor dit effect had ik al drie laagjes nodig. Het lakjes droogt ook zo langzaam te langzaam na mijn idee. Het effect is wel leuk en ben wel weer op een leuk idee voor een nail art gekomen! Dit lakje heeft een naam en nummers Vitamins G-25-6.

Conclusie
Ik ben toch enthousiast over deze lakjes van Yes Love. Ze hebben beiden plus en min punten, maar voor de prijs vind ik het goed genoeg.

Yes Love nagellakken zijn o.a. verkrijgbaar bij sommige DA drogisterijen voor €2,99 per stuk en momenteel een actie 2 voor €5,00. Online ook verkrijgbaar voor €2,00 per stuk.

Heb jij toevallig ook lakjes van Yes Love, en wat vind je van deze twee lakjes? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

22 reacties

  1. glitterlakje lijkt een beetje op Fantasy Fire van MaXfactor zo in het flesje! mooie lakjes. ik ga paars steeds meer waarderen ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt lijkt het glitter lakje lijkt een beetje op die van MAX Factor, die ik ook nog steeds wil kopen. Ik begin paars ook steeds meer te waarderen.

      Verwijderen
  2. Wauw! Ik vind het super pretty! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mijn DIO (was eerst een DA) is het €2,50 p.s. En 3 voor €5,-. Apart dat dat dus per filiaal zoveel scheelt zeg! Mooie kleuren, maar jammer van de dekking van de tweede :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook apart dat er zo'n prijs verschil is, het is dat ik geen Dio hier heb.

      Verwijderen
  4. Paars is mooi. Yes love is vaak goedkoper hoor dan 2 voor 5. Losse kraampjes heeft ze voor 1,50

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik inderdaad via Instagram ook vernomen. Vind het persoonlijk apart dat DA andere prijzen hanteerd.

      Verwijderen
  5. Ik heb er ook een aantal;) dat kan ook niet anders als we een mega rek in onze winkel hebben staan, het zijn erg mooie lakken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer, ik wilde roepen dat ik de glitter geweldig vond. Maar dat is in het flesje, het effect valt op de nagels inderdaad wat tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het leuke lakjes,de glitters zijn erg subtiel maar dat vind ik wel wat hebben.
    Ik heb al vaker van de Yes love lakjes gehoord, maar ze nog nergens bij mij in de buurt gezien...nu kom ik misschien wat te weing bij de DA drogiste, dus misschien dat ze ze nu daar ook hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi subtiel effect! Je hebt weer prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur die paarse lak, ik vind de glitters ook erg schattig, lekker subtiel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke lakjes! Vooral die met glitters vind ik mooi, zou ik op zwarte nagellak aan doen denk ik (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het glitterlakje vind ik persoonlijk tegenvallen.
    De paarse is wel mooi!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh waaauw die zijn gaaf! De combi vind ik ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kende dit merk dus ook niet.
    Ze zijn wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie nagellakjes! Alleen jammer dat de glitternagellak zo slecht dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie combinatie! Ik heb ook nog een aantal Yes love lakjes die ik moet testen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe