COTM: Disney

06:36:00


Het is alweer de eerste maandag van de maand en dus vandaag weer de Challenge Of The Month! Zoals je kan zien is het thema van deze maand Disney.

Naast dat je mijn nail art kan zien, laat ik jullie ook de nail art van de andere deelnemers zien. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.


















Infnails       
 
Welke Disney nailart vind jij het mooist?
xNailartForYou
MissLanghaar
Lovelylonnie
LovewithEssie
Creativenails4fun
INFnails
Nailgloss
Brilliantnails
Iontrend
Poll Maker

You Might Also Like

32 reacties

  1. Ze zijn allemaal echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh vind ze allemaal mooi iedere nail art is knap gemaakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super creatief! Ik ga stemmen;)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creatieve nail-arts zeg, ik heb gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was weer een erg leuk thema;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn echt allemaal erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap gedaan allemaal weer! Ik vind die van jou wel een van de mooiste denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg! Wou dat ik dit kon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw! Dat heb je mooi gedaan Lonnie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje :o. Heel knap gemaakt! Ik ga zeker stemmen (doe ik zo), maar eerst allemaal even goed bekijken. Dat gaat nog eventjes duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van jouw vind ik zo leuk gemaakt! Die kleuren overloop die je hebt gebruikt is prachtig! Erg leuk thema was dit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze allemaal mooooi ! Kan niet kiezen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was lastig, er zitten een hoop mooie creaties tussen. Heb uiteindelijk toch kunnen kiezen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er zijn veel toffe nagels .. lastig om te kiezen! Ik denk dat ik voor jouw ga, omdat ik van Turquoise hou <3 :D Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke nailarts allemaal! Het was zo lastig om te kiezen! Jou nailart is zo mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw compliment voor alle deelnemers! Stuk voor stuk erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allemaal erg mooi!!! Leuk thema

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vond je nailart van laatst al heel erg mooi die hier een beetje op leek. Je bent echt een inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. echt zo'n leuke en originele nail art!

    Echt een leuk thema deze maand!
    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk thema. Ik ken de film Brave nog niet. Jouw nail art ziet er heel mooi uit. De combinatie van kleuren is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke nail arts! Ik vind die van jou en Nailgloss het leukst en mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk onderwerp hebben jullie uitgekozen! Ik vind de variant met Winnie The Pooh en zijn vriendjes van Nailgloss erg leuk. Al vind ik ook dat jullie allemaal onwijs goed jullie best hebben gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh dit was moeilijk kiezen! Ze zijn allemaal echt heel leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat hebben jullie weer prachtige creaties gemaakt. Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh jeetje, ik kan nog niet kiezen! *DENK DENK*

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe