Gewonnen Winactie van Blog & Beauty

06:47:00


Afgelopen week heb ik een winactie gewonnen bij Blog & Beauty. Het leek mij leuk om dit met jullie te delen kijk je mee!



Tatiana van Blog & Beauty had alles heel erg mooi ingepakt. Als detail had ze een mooi zilver elfje erbij gedaan.

Als eerste won in deze prachtige goudkleurige schakkelketting. De ketting is mooi afgewerkt met steentjes. Deze gaat met de feestdagen zeker nog van pas komen.

Tatiana heeft naast haar blog (Blog en Beauty) ook een eigen webshop Musthave Makeup. Deze ketting komt uit haar webshop.

En ik won 3 lakjes van het merk Kleancolor. Ik hier erg benieuwd naar ben nog niet bekend met dit merk, de kleuren vind ik ook erg mooi.

- Kleancolor – Metallic Mango, nr. 159
- Kleancolor – Metallic Yellow,  nr. 162
- Kleancolor – Tahiti Sunset,  nr. 129

 Deze 3 nagellakken komen uit de webshop van Tatiana.


Wat vind jij van de items, en ben jij al bekend met de webshop Musthave Makeup? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wat leuk dat je dit hebt gewonnen :D Ik ken die webshop alleen qua naam nog nooit wat besteld x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige items heb je gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke goodies! Ook echt wel wat voor jou hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt is wel echt iets voor mij vooral de ketting.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie items heb je gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, wat een leuke lakjes en de ketting tjeetje wat een plaatje!,.... ik ken de webshop wel van naam, maar heb er ook nog nooit iets gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie wat een leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze items heb ik gewonnen en niet gekocht 😉

      Verwijderen
  7. Wat leuk dat je had gewonnen! De ketting ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi! Hele mooi items, past echt bij je :) Vooral de lakjes zijn zo mooi. Alles is mooi! :) Veel plezier met nailarten met je nieuwe lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie items heb je gewonnen! Wat was alles leuk ingepakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh superleuk! Fijn dat je gewonnen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke reacties zeg, daar doe je het toch voor! Een kleine wijziging: mijn link naar de webwinkel is zonder streepje www.musthavemakeup.nl, leuk geschreven en mooie foto's. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd. ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het nu gelijk aangepast ;-) Ik ga zeker veel plezier hebben van d gewonnen items! Liefs

      Verwijderen
  12. Wat een mooie items heb je gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oehh leuk dat je dat hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie lakjes, leuk setje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk!
    Die lakjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie en leuke items heb je gewonnen! Ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yaay wat leuk dat je hebt gewonnen! Altijd leuk :D
    Ik vind het armbandje echt heel erg mooi en is gewoon perfect voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe