KISS Galaxy Effects Kit

07:00:00


Galaxy nail art vind ik een leuk thema om te maken. Het is niet moeilijk en het effect is erg leuk. Het merk KISS heeft sindskort een Galaxy Effects Kit. In deze kit zitten precies de dingen die je nodig hebt voor een leuke galaxy nail art.




Zo ziet de kit eruit als je hem online of in de winkel ziet liggen. Er zitten 4 verschillende mini nagellakjes in en een dottingtool met een sponsje. Alles bij de hand met deze handige kit, geen make-up sponsje klein knippen meer of de juist dotting tool zoeken.


Op de achterkant van de kit staat duidelijk hoe je stap voor stap deze kit moet gebruiken.
Dit zijn de 4 nagellakjes. Een blauwe met een mooie shimmer erin, rode glitter nagellak, witte lak en een zilveren glitter top coat.

Dit is de dotting tool met spons applicator.

Zo ziet de blauwe nagellak eruit. Een diep donker blauwe kleur met een mooie shimmer erin, alleen al door deze lak heb je al een beetje het galaxy effect vind ik.


Ik heb een beetje witte nagellak op het sponsje aangebracht en op willenkeurige plekken van mijn nagelak aangebracht, niet te veel maar subtiel. Daarna heb ik een beetje rode glitter nagellak aangebracht op het sponsje en over het witte gedeelte aangebracht, doe je dit niet zie je de rode kleur niet goed terug op je nagel. Ik heb daarna 1 laagje van de zilveren glitter nagellak aangebracht. Toen alles goed droog was heb ik met de dottting tool de sterren en stipjes gemaakt op mijn nagel. En dit is het uiteindelijke resultaat!

 KISS Galaxy Effects Kit is verkrijgbaar o.a. verkrijgbaar bij de  webshop Alles voor je Uiterlijk voor €15,99

Wat vind jij van deze Galaxy nail art, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

44 reacties

  1. Ziet er erg leuk uit weet niet of als ik het zou doen het er ook zo eruit zou komen te zien ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nou bij mij ziet het er in elke geval zeker niet zo mooi uit!...het is heel erg mooi, Lonneke!

      Verwijderen
  2. Wauw wat mooi! Ik vind t echt super dat effect ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Het inderdaad een handig setje alles zit erin wat je nodig hebt.

      Verwijderen
  4. Oh wauw, het galaxy effect vind ik echt ontzettend mooi! Super leuk voor een feestje o.i.d. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je supermooi gedaan. Ik zet persoonlijk wel een kleine kanttekening bij het kopen van een hele set. Denk dat dit komt omdat ik zelf alles los in huis heb. Maar voor de startende nailarter een mooie set.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoeld, maar zeker handig deze set voor Galaxy nails. De producten maken het wel makkelijker om dit effect te krijgen vind ik.

      Verwijderen
  6. Wat een super tof resultaat weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke set als je ermee wil beginnen. Je nailart is echt spacey geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh dus zo heb jij dat gemaakt, jeetje wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo heb ik het gemaakt ;-) haha Dankjewel!

      Verwijderen
  9. Ontzettend mooi resultaat zeg! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er goed uit :D had verwacht dat het een smurrie zou worden, maar is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook benieuwd hoe het zou uitpakken maar deze kit is mijn goed bevallen.

      Verwijderen
  11. Toffe set en wow wat een mooie nail art heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze set is echt leuk en makkelijk, dankjewel!

      Verwijderen
  12. Wauw prachtig. Ik wist niet dat het zo makkelijk was en zo leuk dat je alles in één setje kunt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een resultaat zeg. Ik vind dit echt heel leuk! Had nooit verwacht dat dit zo simpel kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waarom heb ik het idee dat het bij mij toch niet zo zou uitpakken zoals het moet haha Xd al ziet het er gaaf uit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi effect! lekker sprakly, love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het geeft een prachtig effect! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een handig setje, sinds kort ben ik dol op galaxy nails :p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke set! Je hebt het prachtig aangebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit mooi gedaan! Ik denk niet dat ik het zou kunnen :) superleuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf! Ziet er mooi uit. Bij mij wordt zoiets vast een grote kliederboel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo jeetje hey wat een prachtig resultaat!
    ondanks dat het stap voor stap word uitgelegd zou het bij mij alsnog eruit zien als een kinderkleurplaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief setje is dit zeg. Zou echt wat voor mij zijn. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Meid, wat heb jij een prachtige header. Ik ben echt verliefd! En ik vind nagellak setje ook zo leuk, het resultaat is zo mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een handig setje en je behaalde resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh zo leuk. Waar in België kan je Kiss vinden?

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe