L’Oréal Color Riche Million Carats Lipstick

06:11:00


Een aantal bezoekers waren benieuwd naar deze lipstick en wilde graag meer hiervan zien. Deze kon je in mijn Fall Favorites Tag lezen, vooral nu in de herfst gebruik ik hem meer dan in de zomer. Ik heb deze lipstick begin dit jaar gekocht toen ik nog niet blogde dus ik laat vandaag wel een gebruikte lipstick zien.




Deze lipstick trok direct mijn aandacht, zo mooi elegant en feestelijk. Onderste gedeelte goud met zilveren glitters. Volgens mij waren er van deze collectie maar twee of drie kleuren.

Ik koos voor nummer 333 Pink Star


Dit is een mooie roze/oud roze kleur met gouden glitters/shimmers erin. 


De kleur van de lipstick kan je opbouwen, hij dekt niet in een keer volledig. Op de foto komt de lipstick lichter uit dan in het echt. Wat ik wel erbij moet zeggen is, dat als je deze lipstick opbrengt het een beetje ruw aan voelt dit komt door de glitters die erin zitten. Verder vind ik het een fijne lipstick en een mooi kleurtje voor dit seizoen. Deze lipstick is sinds vorig jaar december te koop, dus ik weet niet of deze overal nog te koop is.

 L’Oréal Color Riche Million Carats Lipstick is verkrijgbaar voor €14,99

Wat vind jij van deze kleur, heb jij ook lipsticks van L'oreal? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.


Liefs, Lonneke

Doe jij al mee aan mijn winactie? Je kan namelijk €25,00 shoptegoed winnen bij Sans-online klik hier

You Might Also Like

21 reacties

  1. Ontzettend mooie kleur! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK ben vooral heel erg fan van de verpakking. Hij ziet er heel erg luxe uit, mooi! En de kleur staat je ook nog eens mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kleur! Mooie foto's heb je ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleur, en wat ben je een mooie vrouw!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment dat is lief van je!

      Verwijderen
  5. de kleur is erg mooi en ik kan mij goed voorstellen dat je hem graag draagt in dit seizoen, hij staat je heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie kleur en wat een prachtige verpakking

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ik vind het wel een speciaal kleurtje
    wel minder dat hij een beetje ruw aanvoelt

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen de huls al aaah! Hij staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, prachtig! Ik hou echt van dit soort lipstick. De huls is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De huls van de lipstick ziet er erg feestelijk en elegant uit!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige verpakking en mooie foto's heb je gemaakt! De kleur is ook heel chique! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie verpakking, prachtige kleur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, die huls! Wat een prachtig exemplaar! Daarom alleen al zou ik deze lipstick kopen ;-) De kleur staat je goed, meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe