Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3

06:29:00


Vandaag heb ik een review voor jullie van dit prachtige palette. Deze kocht ik samen met nog 2 andere palette bij Make-up Mustahves. Het merk Revolution heeft prachtige budget pallete en ik vind de uitstraling alles behalve goedkoop ogen. Van dit palette word ook wel gezegd dat het een dupe is van Urban Decay Naked 3.


Make-up Musthaves over Revolution Redemption Palette Iconic 3:
"De Redemption Paletten van Makeup Revolution zijn échte musthaves. Deze paletten bevatten een ultieme mix aan parelmoerachtige, glanzende en matte kleuren oogschaduw, die stuk voor stuk een geweldige pigmentatie hebben. Voor welk palette ga jij? Het Iconic 3 palette bestaat uit prachtige natuurlijke tinten. De collectie Makeup Revolution Redemption Paletten bestaat uit verschillende varianten."

Sinds kort is Revolution ook in Nederland verkrijgbaar, en daar zijn wij beauty liefhebbers natuurlijk heel blij mee!Officieel kom dit merk uit Engeland en is daar al heel populair. Een leuk weetje, Make-up Revolution's best verkochte product is Redemption Palette Iconic 3!


De ingrediënten zeggen mij persoonlijk weinig, bij een oogschaduw palette let ik daar nooit echt op.


De verpakking is simpel en is van stevig plastic. Er zit ook een dubbele spons applicator in, deze zal ik persoonlijk niet gaan gebruiken omdat ik liever mijn eigen kwasten gebruik. En er zitten natuurlijk 12 prachtige kleuren in.


De oogschaduws zijn zacht, niet te zacht dat het gaat brokkelen maar precies goed. Hierdoor zijn de oogschaduws ook erg gemakkelijk aan te brengen.

 Melkachtig roze, shimmery roze, mat nude en een oud roze shimmer oogschaduw.


 taupe glans, bronze shimmer, taupe/paars matt en beige/bruine.


Donker chocolade bruin, taupe/bruin, donker grijs, donker bruin



Conclusie:
Wauw ik vind het pigment echt heel erg mooi van dit palette ik ben helemaal onder de indruk! Ik raad iedereen gewoon aan om dit palette te kopen. Het aanbrengen en blenden van deze kleuren gaat heel gemakkelijk en fijn.

In de winactie die nog loopt geef ik Revoltion - Redemption Palette Essential Shimmers weg, dus doe je nog niet mee, klik hier. Volgende week komt er een review online van het andere Revolution palette die ik heb, met een look.

Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 3 is te koop bij  Make-Up Musthaves en kost €4,95. 

Wat vind jij van dit palette, en heb jij al een oogschaduw palette van Revolution? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

44 reacties

  1. Het is echt een pareltje! Prachtige palette :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook ben er ook echt heel blij mee!

      Verwijderen
  2. Het ziet er echt goed uit misschien moet ik dan toch maar eens wat producten gaan kopen van dit merk x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een fijn merk ik raad het echt aan om eens naar te kijken.

      Verwijderen
  3. Hij is echt mooi! Maar ik mag niet meer kopen....:(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel goed van je, en hoe moeilijk het ook is volhouden!

      Verwijderen
  4. Wauw de kwaliteit is ziet er verrassend goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook echt positief verbaasd naar het pigment.

      Verwijderen
  5. wat een prachtig palette, had ik niet verwacht! Pigmentatie is dik in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, mooie pigmentatie! Tip voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad leuk om onder de boom te krijgen.

      Verwijderen
  7. Wat een budget palette! Ziet er erg mooi uit en de kleur die er vanaf komt; wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om eerlijk te zijn draag ik weinig oogschaduw maar deze palette ziet er wel heel verleidelijk uit. Ik vind hem echt heel erg mooi!!

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi palette en wat een prachtige foto's weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige palette, echt elke kleur spreekt mij ervan aan...wat is het een pareltje om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij is het ook echt een pareltje :-D

      Verwijderen
  11. Wauw wat een prachtig palette en wat zijn de kleuren mooi en intens goed gepigmenteerd! Ziet er heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het pigment is zooo mooi <3. Zodra ik mijn loon heb, ga ik wat bestellen hihi. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook daar wat gaat bestellen ben benieuwd!

      Verwijderen
  13. Wat een prachtige palette is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi! ik heb Iconic 2 en daar ben ik mega blij mee! Al zou deze 3e ook gezellig bij mijn stash aan kunnen sluiten;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had inderdaad Iconic 2 bij je zien die vind ik ook weer erg mooi.

      Verwijderen
  15. oh wow het is echt wel een mooi palette

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt geen geld voor een pallette als deze! pigment is ook goed zeg aan je swatches te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw ziet er prachtig uit!!! :) Doet mij ook een beetje denken aan de w7 in the nude :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt lijkt ook op W7 (heb ik zelf ook) en die is ook een dupe Naked 3.

      Verwijderen
  18. Wauw wat een prachtig palette. Ik MOET nu toch echt eens een keer wat aanschaffen van dit merk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik zeker doen de palette zijn echt heel mooi van Revolution.

      Verwijderen
  19. Prachtig palette. Ik heb hem ook, ben er superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, zo mooi! Welke Naked 3 dupe vind je het best? Deze of die van W7?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwie! Wat een prachtig palet! Wel iets te veel glitters vind ik (ik houd van matte kleuren), maar voor de kerst en oud&nieuw zou ik dit prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zie inderdaad een gelijkenis met UD Naked 3! En de pigmentatie ziet er goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige tinten zeg! Ik wil nog steeds een bestelling plaatsen op de website haha

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe