NOTD | Ciaté Party Shoes

07:23:00


Dit is mijn allereerste nagellakje van Ciaté. Ik heb al op meerder blogs en op Instagram veel van dit merk gezien. Ik kocht 3 lakjes van Caité bij de Big Bazar. Ik was zo enthousiast over dit lakje dat ik hem echt met jullie wil delen, nu zijn ze namelijk nog te koop.




De flesjes van Ciaté zijn prachtig en enorm schattig met een lief zwart strikje erop. Er zit 13,5 ml in een flesje best een mooie inhoud vind ik.


Het kwastje vind ik er fijn en gemakkelijk lakken.


Kijk wat een mooie glitters er in dit lakje zitten. Ik kom zo wel in de stemming voor kerst.



Ik moet eerlijk zeggen dat dit lakje echt meer een top coat is dan een dekkende lak. Ik heb wel geteld 5 laagjes op mijn nagels zitten, te veel ik weet het. Maar ik wilde graag het maximale eruit halen en laten zien wat voor mooie glitters er in dit lakje zitten.


Party Shoes is zoals ik al liet weten ideaal voor de feestdagen. Waar ik erg van stond te kijken is dat deze lak heel erg snel droogt. En het afhalen is een minder leuke klus.

Ciaté - Party Shoes is te koop bij Big Bazar voor €3,99 

Heb jij ook al lakjes van het merk Ciaté? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

42 reacties

  1. Oh die is leuk voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw heel gaaf en prachtige foto's meid liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige glitters, ik ben echt impressed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! En wat een mooi, feestelijk lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een (letterlijk) schitterend lakje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw what a beauty!! lekked shiny ook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zijn het 5 laagjes vind ik m heel mooi. Hihi het verwijderen wordt wel n klusje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 10 minuten mee bezig geweest, valt mee toch? ;-)

      Verwijderen
  8. oh wauw! wat een prachtig lakje! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooi lakje :) Ik vind 'em geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat het meer een topcoat is dan een dekkende lak, want hij is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je 5 laagjes nodig had, vind het wel een erg mooie kleur! De flesjes van Ciate zijn altijd zo leuk met die strikjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb jij mooie nagels zeg! Zijn die van jezelf? De lakjes zien er erg mooi uit, maar 5 laagjes is wel erg veel.. Aan de andere kant: een glitter nagellak doe je meestal over een andere nagellak heen, dus als je het zo weer bekijkt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn me eigen nagels met een gel laag erover. Bij mij breken ze vrij snel en zijn erg zwak, en dat kan ik niet hebben als ik dagelijks nail art en swatches maak.

      Verwijderen
  13. Oh, wat een feestelijk lakje! En schattige verpakking met dat strikje.
    Maar net wat jij zegt, het verwijderen is een crime!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dit lakje doet zijn naam eer aan :-) Wat een toffe glitters! Helemaal Kerstproof.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow wat een mooie! maar 5 lakjes, pfff.. dan zou ik m echt als topcoat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi lakje! En dat voor zo'n budgetprijs. Goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe fotografeer je zo mooi? Wow wow. Met die bokeh achtergrond en je scherpte wauw! Mooie nagellak trouwens. Ik hou wel van die glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment. Ik fotografeer met een spiegelreflexcamera Canon.

      Verwijderen
  18. Wauw, ik vind deze wel echt heel erg mooi. Perfect voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi! Ik heb deze en de zilveren variant als mini (zat in de Ciaté adventskalender vorig jaar), maar heb tot nu toe alleen de zilveren als top coat gebruikt. Maar ondanks dat je 5 laagjes nodig had vind ik hem op deze manier erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwwauwwauw wat is dit lakje mooi! Leuk gefotografeerd ook! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, die is gaaf! Ik ben dol op een glittertje! Wat heb je het enorm leuk gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een feestelijke nagels zo! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Is inderdaad meer een topper. Maar hey, de 5 laagjes zijn het wel waard voor dit resultaat zeg! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh My!...wat een prachtige lak en wat een ontzettend mooie foto's....ik heb gewoon even in verbazing ernaar zitten kijken....het lijkt wel een kerst reclamecampagne voor Ciate, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooi compliment krijg ik, dankjewel is lief van je!

      Verwijderen
  25. De foto's zijn prachtig en het lakje ook! Echt geweldig! Ik ga zeker eens bij de Big Bazar langs. Heb er zo al zoveel goeds over gehoord! xx

    Doe je trouwens mee aan mijn winactie? Dat zou leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh echt een prachtig lakje voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe