NOTD | Kleancolor Tahiti Sunset - OPI How Great is Your Dane

06:55:00


Maandag kon je zien dat ik het lakje van Kleancolor had gewonnen bij Tatiana van Blog en Beauty. Ik was gelijk nieuwsgierig naar dit lakje en waarom denk je.... ja de glitters natuurlijk! Kijk je mee!




Het lakje van OPI  How Great is Your Dane konden jullie al zien in een eerdere review zien, deze gebruikte ik als basis kleur. Deze combinatie vind ik erg mooi nu om te dragen in de herfst.


Ik heb eerst twee laagjes van OPI  How Great is Your Dane aangebracht.


Dit is het lakje van Kleancolor Tahiti Sunset, met glitters en staafjes. Vooral in het zonlicht zie je de prachtige glitters.

Ik heb van Kleancolor Tahiti Sunset 1 laagje aangebracht. Ik sta te kijken van de dekking. Ik denk dat als je nog een laagje aanbrengt deze wel helemaal dekkend is. Ik heb deze combinatie 4 dagen gedragen zonder dat het is gaan chippen.

Kleancolor Tahiti Sunset is te koop bij Musthave Makeup voor €3,25
OPI Little Northies Mini Pack 4x 3,75ml €18,95 is verkrijgbaar bij o.a. DA en Douglas.

Wat vind jij van deze combinatie, heb jij al lakjes van Kleancolor? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

32 reacties

  1. De naam is echt net zo mooi als het lakje en vind m voor de herfst ook perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook echt blij dat ik deze heb gewonnen.

      Verwijderen
  2. Tjonge wat een effect, indrukwekkend mooi....de combinatie heeft echt iets over zich wat zo bij de maand december past zonder gelijk overdreven "kerstmisachtig"te zijn....top!
    De lak heeft trouwens ook een heel erg leuke prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt het is subtiel en niet te. De prijs is inderdaad betaalbaar vooral als je kijkt naar de kwaliteit van dit lakje.

      Verwijderen
  3. Sodeju…….oeps mag ik even vloeken? ik vind het effect echt werkelijk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah tuurlijk mag je even vloeken ;-) Ik was/ben ook echt onder de indruk van dit lakje vooral de dekking en houdbaarheid is super!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke combinatie! Heel mooi glitter lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik vind deze combinatie ook erg mooi.

      Verwijderen
  5. Wauw wat een prachtige combinatie! Echt de perfecte kerstnagels! Dat de kleancolor nog zo dekkend is had ik niet verwacht. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, dit zou niet misstaan op mijn nagels met kerst of oud en nieuw!
    Mooie combi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ik zou de hele dag naar mijn nagels kijken als ik dit op had.
    Wat een prachtige combinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave en feestelijke combinatie zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie combi zeg, Kleancolor Tahiti Sunset verbaasde me echt; wat een mooie dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige combinatie! Erg feestelijk ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwww heel erg mooi! Love your nails. :) Het is echt super!!!!!! Nog even een vraagje: hoe houd je je nagels mooi lang en sterk???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke combi, ik vind de glitterlakjes van kleancolor altijd erg bijzonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, die glitternagellak is echt mooi! Hij dekt ook echt heel goed. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw echt weer een topper dit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, dat is nu eens een dekking om 'u' tegen te zeggen haha! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, deze kun je misschien alleen dragen zonder basis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kleur van OPI zeg, wauw! Combi is leuk, lekker vrolijk en feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw deze zien er echt prachtig uit!
    http://www.ladygoldapple.com

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe