NOTD | OPI Serious Sparkle

06:13:00

Afgelopen week liet ik op Instagram al zien dat ik 3 lakjes van OPI bij de Big Bazar had gekocht. Vandaag laat ik één hele mooi special effect nagellakvan OPI zien. Het is een totaal andere glitter nagellak die ik normaal zou kiezen, maar door de verschillende glitters en staafjes moest ik deze meenemen.




Deze glitter kan als top coat worden gebruikt maar kan ook heel goed als een dekkende nagellak worden gebruikt.



Ik heb 3 laagjes aangebracht om hem goed dekkend te krijgen. Naast dat er zilveren glitters in zitten heb je verschillende kleuren staafjes erdoor, een feest om weer naar te kijken!


Hier zie je goed het effect van de staafjes, begrijp je nu waarom ik deze echt niet kon laten liggen? Ik ben normaal niet zo gek op staafjes maar dit lakje heeft me echt verrast.

Ik heb OPI Serious Sparkle gekocht bij de Big Bazar, 3 nagellakken voor €12,00

Heb jij al lakjes gekocht bij de Big Bazar van OPI, en wat vind jij van staafjes in nagellakken? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

20 reacties

  1. Wat een mooie en lekker opvallend effect hou wel van dit soort lakjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, bijzondere lak zeg!

    Liefs,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige feestelijke nagellak! Heel mooie de combinatie van glitters en staafjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wauw! Wat een bijzonder en gaaf lakje is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het lakje is wel een heel opvallende, maar wel erg leuk om naar te kijken...mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een spetter! Like it. Ben niet echt fan van opi al heb ik er ook 3 mee naar huis genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leukerd! ziet er super feestelijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een leukerd! :) Echt feestdagen proof!!!! I love glitter lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem op je instagram, wauw deze is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat mooi! Je kunt zien dat dit echt een lakje van kwaliteit is! Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wow dit lakje is echt super speciaal
    ik vind het echt geweldig!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf lakje! Echt leuk voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en super dat hij dekkend is

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe