P.S Nail Polish Mint Groen

06:00:00


Even tussen alle herfst kleuren en de aankomende feestelijke kleuren nagellak door, een frisse mint groene kleur! Dit is één van de vele lakjes die ik onlangs bij de Primark had gekocht.


Bij deze nagellak kan je de grote vierkanten dop eraf halen, mocht je dat fijner vinden met lakken. De kwastjes van alle P.S nagellakken hebben de zelfde breedte en zelf vind ik die erg fijn. 

Als je het nagellak flesje opent ruik je ook bij dit lakje een sterke chemische geur. Het is een creamy lakje en brengt gemakkelijk aan. Ik had eerst twee laagjes op maar zag toch op enkele nagels dat de dekking niet optimaal was, dus ik zeg bij deze 3 laagjes perfecte dekking.

De kleur was erg moeilijk om goed op de foto te krijgen. In werkelijkheid is deze kleur toch iets donkerder als dat je op de foto's ziet. Wat ik persoonlijk miste was een naam of nummer op de nagellak.


 

Conclusie:
Ik zeg Primark ga zo door alleen verander de geur en geef de nagellak een nummer of naam. De kleuren vind ik tot nu toe die ik heb gebruikt erg mooi en ze lakken allemaal fijn. Helaas bij deze kleur had ik wel 3 laagjes nodig, maar dit is echt per kleur verschillend. Het is het echt waard als je bij de Primark bent om even tussen de leuke nagellakken te kijken.

P.S. Nail Polish is voor €1,50 per stuk (10 ml) te koop bij Primark.
  
Wat vind jij van deze mint groene kleur, heb jij al een leuk lakje van P.S? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

You Might Also Like

27 reacties

  1. Hele mooie kleur!!!!! Ik ben dol op dit soort kleuren. Ik heb ook ooit een setje nagellak gehad van primark, ik vond t echt stinken. ;( had nog een beetje hoop dat ze dat inmiddels verholpen hadden. Maar geniet van je mooie nagellak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur! Ik kan me indenken dat zo'n lichte kleur drie laagjes nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een prachtige kleurtje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van de kleur mint deze is echt heel erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit een nagellak bij de Primark gekocht maar deze is heel mooi! perfect voor als het straks weer beter weer wordt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleur! Staat mooi op zulke nette lange nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de goedkope chemische geur echt afstotelijk! Maar de kleuren zijn idd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe opvallende kleur! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dear, deze knalt er echt van af, hebbeeeeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh god, deze heb ik ook, maar nog nooit geprobeerd. Dat ga ik nu dus heel snel doen he, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een knalkleur!
    Deze komt zeker en vast op mijn kerst wishlist te staan!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wow echt een prachtig kleurtje!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kleurtje, maar wat jammer dat het pas na 3 keer lakken écht goed dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kleur! Heeft deze nagellak net zo'n vreselijke geur als die kleine nagellakjes die ze (alleen vroeger?) in setjes van vier verkochten? Dan stond er ook gewoon Primark op in plaats van PS.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ken ik niet maar dat moet haast wel, de geur is echt sterk en chemisch.

      Verwijderen
  15. Ik vind het een erg mooie kleur! Alleen de geur van Primark nagellak kan mij ook niet echt bekoren, brr, het stinkt best een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit Turquoise mint kleurtje vind ik prachtig! :D Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die kleur is echt perfect! Super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw echt een prachtig kleurtje, ik denk dat als ik bij de primark kom ik deze zeker ook ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een onwijs tof kleurtje!! Ik vind 'm echt geweldig :D Ik hou van dit soort tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Woah dit is echt een mooie kleur! Heel fris <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kleur en eigenlijk ook heel geschikt voor de herfst. Lekker fris ��

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kleur nagellak ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe