Review WaxMeltz

06:05:00


Het maakt bij mij niet uit welk seizoen het is, ik heb altijd wel geurkaarsen en waxmelts aan. Het geeft altijd een fijne, warme en knusse sfeer in huis. Ik ben er al jaren bekend mee en heb dan ook echt al heel veel verschillende geuren al geprobeerd. Vandaag laat ik jullie 5 verschillende geuren zien die ik de afgelopen dagen heb gebruikt.



Beauty By Inn over WaxMelt:





WaxMeltz zijn handgemaakte geurblokjes van soja die gemiddeld 6-8 uur je favoriete geur verspreiden. Het zijn geurkaarsjes zonder lont voor op een oliebrander of een special waxmelts brander. Je laat de melt uit het cupje glijden, legt het in het schoteltje en zet er een waxinelichtje onder. Dat is alles!
Een veilig en lekkerder alternatief voor geurolie, geurkaarsen of wierook. Waxmelts drogen na het smelten namelijk niet in, spetteren en blakert niet. Daarnaast is er veel keuze uit ruim 20 verschillende geuren.

  • Dove is een bloemig, rijk en romige geur ( ceder, zachtfruit, iris, muskus). Mij deed het gelijk aan de standaard Dove zeep denken. Waarschijnlijk heeft het hier ook zijn naam aan te danken.
  • Alien is een magich (meloen, mandarijn, roos, vanille, muskus). Ik vond een lief en romantisch geurtje.
  • Christmas Tree (dennen), ik rook hier een een hele zachte subtiele geur en ik rook inderdaad een heerlijk vleugje dennen. Ik vond deze geur wel snel vervliegen wat ik wel jammer vond omdat deze toch één van mijn favoriete geur is.
  • Flower Bomb Mysterieus, verleidelijk, explosie van bloemen (jasmijn, roos, orchidee, thee, houtachtigemusk, vanille). Het is een zoete en warme geur.

  • Endless Love Victoria Secret: Fruitig (bloemenboeket, roos, jasmijn). De geur van deze melt komt erg overeen met het parfum. Een frisse, zoete geur. Jammer vond ik ook bij dit geurtje dat het wel sneller vervloog dan de andere melts.
Mijn favoriete van deze 5:


Deze drie vond ik toch het lekkerste en vond het jammer dat ze op waren. Vooral Alien en Flowerbomb geven een goede geur af. Helaas zijn ze nu op maar heb toch de afgelopen vijf avonden genoten van deze heerlijke geuren.

Deze WaxMeltz zijn verkrijgbaar bij Beauty By Inn
  • 1 stuk €1,10
  • 5 stuks €5,00
  • 11 stuks €10,00
  • 5 stuks + brander (budha, hart of crequele bloem) €10,00
Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

Wat vind jij van waxmelts, gebruik jij ze ook al? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

34 reacties

  1. Ze klinken erg lekker. Jammer dat ik de geur niet kan ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel erg benieuwd naar deze waxmeltz. ik gebruik soms waxmelts, en vind ze heerlijk, ...dove lijkt mij wel een geurtje waar wij hier in huis blij van worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne review! Ik gebruik ze eigenlijk te weinig. Alien lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er erg goed uit! Het is ook leuk dat je niet meteen een hele kaars hoeft te kopen, maar gewoon kleine cupjes hebt en ze daardoor makkelijk kunt afwisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook voordeel van de waxmelts.

      Verwijderen
  5. Ze klinken erg lekker! Ik bestel ze vaak bij waxmelts.nl daar zijn ze de helft goedkoper en ze ruiken ook goed. Toch ben ik ook wel erg benieuwd naar deze of er verschil in zit. Ik ga er hier denk ik ook een paar van bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ze daar ook gezien inderdaad en deze zijn toch iets duurder. Wat het verschil is weet ik ook niet.

      Verwijderen
  6. Oeh, die klinken fijn.
    Ik had vorige week ook waxmelts besteld, maar dan bij een andere shop.
    En daar zat ook Alien bij! Heerlijk!
    Review komt morgenvroeg online ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ben benieuwd naar je review morgen en wat jij van de geur Alien vind.

      Verwijderen
  7. Geurkaarsen staan bij mij ook het hele jaar door aan haha. Deze waxmeltz klinken heel goed. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt lekker, heb eigenlijk nog nooit zo iets geprobeerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze klinken heel lekker. Mooie foto's heb je gemaakt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben wel benieuwd naar deze geuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze klinken wel heel goed! Ik ben sowieso gek op waxmelts! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm lijkt mij heerlijk! Vooral de dennegeur lijkt mij heerlijk :) Heerlijke verse kerstbomen in je huis !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt ik kwam door die geur ook gelijk al in de Kerst stemming ;-)

      Verwijderen
  13. Flower Bomb zou echt een geur voor mij zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze lijken me fijn! Vooral Christmas Tree en Flower Bomb klinken heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh, ik ben dol op geurtjes! Deze waxmelts lijken me dan ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijken me heerlijke geurtjes, mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelf vind ik het hele lekkere en fijne geuren gebruik ze ook graag x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil ze zeker ook eens uittesten ;) Lijken me heerlijke geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke review. Ik brand ook het hele jaar geurkaarsen en houd me eigenlijk niet aan de seizoenen. Ik brand waar ik zin in heb ☺️ Deze ken ik nog niet, maar klinken erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Flower Bomb klinkt heerlijk :) Ik maak mijn soy wax melts altijd zelf, zo heb ik altijd de geurtjes die ik wil ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe