Sans-online Bloggers Battle

07:40:00


Sans-online heeft een leuke battle bedacht voor de bloggers, en ik doe daar natuurlijk heel graag aan mee! Je kan namelijk een hele leuke prijs winnen wil je weten wat, lees dan verder!



Bloggers Battle

Het is de bedoeling dat je een artikel schrijft over Sans-online waarin je minimaal één collage laat zien met de leukste items uit hun webshop. Daarbij is het natuurlijk leuk om iedereen die blogt uit te dagen om mee te doen aan deze battle. Wees creatief en zorg voor het leukste artikel. Belangrijk is dat je het artikel verspreid via Social Media om zo nog meer mensen uit te dagen. Als laatste moet er een link van Sans-online in verwerkt worden. Diegene met het leukste artikel en collage wint €500,00 aan shoptegoed bij Sans-online. Wil je mee doen klik hier voor de voorwaarden.
 




Ik heb inmiddels goede ervaringen met de webshop Sans-online. Ik heb vorige maand een heel leuk warm gilet besteld waar ik dagelijks nog veel plezier van heb. 

Twee weken geleden heb ik in samenwerking met Sans-online €25,00 shoptegoed verloot, inmiddels is de winnaares hiervan bekend en heeft het shoptegoed in ontvangst mogen nemen.

Dus ben jij nog opzoek naar leuke kleding en betaalbaar met een snelle service kan ik deze webshop je zeker aanraden.



Waarom zou ik moeten winnen:

Als moeder zet ik me zelf altijd op de laatste plaats. Mijn dochtertje komt altijd op nummer 1 voor mij. Ik geef liever haar mooie kleren dan mezelf. Ik merk nu dat mijn kledingkast wel wat nieuwe items kunnen gebruiken, zeker nu de feestdagen eraan komen.
Ik daag jullie uit, doe je ook mee met deze leuke battle?

Liefs, Lonneke




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

40 reacties

  1. Uitdaging geaccepteerd! Heel mooi gemaakt, hou ook zo van zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en origineel initiatief van sans online

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een heel leuk initiatief en natuurlijk slim ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuk initiatief! Ik vind jouw musthaves echt prachtig<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging. Klinkt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehh wat een leuke battle zeg! Ik ga meteen even een kijkje nemen! Prachtige items heb je uitgekozen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk initiatief, je hebt echt fijne items gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het leuk bedacht! Ik moet hem ook nog doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je hem ook gaat doen, ben erg benieuwd naar je collage.

      Verwijderen
  8. Vind het heel gaaf had dat mail ook gekregen maar ik sla deze actie over x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je wint maar zelf heb ik veel te weinig connecties om de uitdaging aan te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft niet veel connecties te hebben hoor dat maakt niets uit. Sans-online kiest gewoon de mooiste collage.

      Verwijderen
  10. Ik doe niet mee aan de battle...Je hebt hele mooie items uitgekozen! Hopelijk ga je winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke musthaves! Wij hebben zelf ook een mail gekregen, dus misschien moeten wij ook maar eens meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Leuk als jullie ook mee doen. Of ik win of niet vind het ook leuk om van andere een collage te zien, dus ik zeg gewoon mee doen!

      Verwijderen
  12. Ziet er heel goed uit! Mooie items, die sjaal vind ik echt gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, vond het de sjaal wel mooi met de subtiele gouden details.

      Verwijderen
  13. €500 shoptegoed is niet niks! Leuke batlle! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat is een heel mooi bedrag vandaar dat ik eens een gokje waag.

      Verwijderen
  14. Je hebt hele leuke items uitgezocht! ik vind de schoenen helemaal het einde :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. De schoenen vind ik ook erg mooi en volgens mij lopen ze ook nog lekker.

      Verwijderen
  15. Mooie collages :-) Ik hoop nog tijd te vinden om ook mee te doen met deze battle.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik hoop dat je er tijd voor vind het is een leuke actie.

      Verwijderen
  16. Wauw wat leuk! Ik heb het al vaker afgelopen dagen voorbij zien komen :) Leuk hoor! Je mooie items samengesteld...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk artikel heb je ervan gemaakt! Ik ben ook van plan om mee te gaan doen, maar moet er nog even tijd voor vrij maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe