Shoplog: Make-up Musthaves - Sans-online & DA Drogist

06:08:00

Zoals beloofd laat ik jullie mijn aankopen van de afgelopen twee weken vandaag zien. Afgelopen maandag heb je waarschijnlijk al vluchtig een aantal aankopen van mij gezien bij mijn week overzicht. Ik laat alles goed en uitgebreid zien, kijk je mee!

Make-up Musthaves

W7 In The Nude  - Oogschaduw Palette

Deze stond echt op nummer 1 qua kleuren die ik wilde kopen. Ik gebruik in de winter - lente - zomer en herfst eigenlijk 90% oogschaduw met aardetinten. Misschien saai maar ik heb het gevoel dat dit het mooiste bij me past. Ik hoef niet veel uitleg te geven over deze oogschaduw palette. Maar ik ben echt verbaast naar het pigment zo goed!

W7 In The Buff - Oogschaduw Palette

Zoals je kan zien bevat dit oogschaduw palette ook aardetinten maar dan iets donkerder. Hiermee kan je ook mooie smokey-eyes mee maken, ierder geval twee mooie veelzijdige palette!

De W7 oogschaduw palette heb ik gekocht bij Make-up Musthaves voor €7,99 per stuk.

W7 Nail Polish


Als nagellak liefhebber keek ik ook bij het kopje nagellakken op de website van Make-up Musthaves. Als ik nagellakken koop zal het er nooit 1 zijn altijd 3 of 4 stuks. Ik koos voor:
Hieronder de swatch van Tinkerbell die ik afgelopen week heb gemaakt


Sans-online


Ik wilde vorige jaar herfst/winter al een lekker warm gilet voor over mijn lerenjas of  als het minder koud is zoals gisteren met een basic shirt. Ik zag bij toeval in de webshop van Sans-online dit leuke gilet van Only voor €54,95.

Dit is hoe je het gilet leuk kan combineren, persoonlijk vind ik dit veel leuker als een dikke donse winterjas.

DA Drogist
Bij DA heb ik van Maybelinne bij de actie 1+1 gratis vorige week een mascara gekocht en concealer nr 15. De mascara heb ik eerder gebruikt en vond ik erg fijn, vandaar dat ik hem nog een keer heb gekocht. Normaal gebruik ik mascara van L'oreal, maar ben erg tevreden over deze. Ik heb de enkele maanden van de HEMA een concealer gebruikt maar die vervaagde bij mij vrij snel, en omdat ik goede reviews over de concealer van Maybelinne FIT heb gelezen heb ik deze meegenomen. En nu ik heb de afgelopen week heb gebruikt ben ik echt heel blij ermee!

  • Mascara Maybelline One by One is te koop voor €13,49
  • Maybelline Concealer is te koop voor €8,99
Wat vind je van mijn aankopen, zit er iets tussen wat je zelf ook hebt of zou willen kopen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke 

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

25 reacties

  1. Leuke aankoopjes Lonneke! De W7 palettes heb ik zelf ook en zijn zeker heel mooi en gebruik ze dan ook regelmatig! En wat een stoer gilet, erg leuke combinatie's kan je ermee maken. Je bent goed geslaagd zie ik al. De lakjes van W7 zijn ook schitterend, alledrie! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Het w7 palette heb ik zelf ook en is idd erg fijn. En het gilet dat je hebt gekocht bij SansOnline is ook super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen, vind vooral de gilet erg leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetje, wat een onwijs leuk gilet is het, het lijkt mij echt heerlijk om dat aan te hebben...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! ik wil ook nog zon zelfde soort gilet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een leuke aankoopjes zeg. Super mooi gilet. Daar hou ik wel van. Ik droeg gisteren zelf ook nog een gilet/bodywarmer van Desigual in combinatie met een jeans en basic shirt.

    De W7 pallet gebruik ik ook dagelijks, zijn voor mij ook de meest gangbare kleuren.

    Erg leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat bont gilletje is zo leuk *_*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spullen heb je gekocht!
    Ik heb gisteren ook een bestelling bij Sans-online geplaatst.
    Ze hebben erg leuke kledingstukken!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! Ik vind de W7 palettes erg mooi en die twee wil ik graag aan mijn stash toevoegen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke dingetjes :) Vooral die nagellakjes vind ik pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie aankopen! Ik zou alles eigenlijk ook wel kopen, ik heb het naked 2 en 3 all dus daarom geen in the nude en in the buff, maar het giletje vind ik werkelijk prachtig volgens mij zit hij echt heerlijk! De concealer van maybeline lijkt me ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oehlalala mooie aankopen :) Ja de w7 oogschaduwpalletten zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke shoplog en dat vest is zooooo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nog niets van W7, maar ben er wel erg benieuwd naar!
    De Fit Me concealer heb ik ook en vind ik enorm fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankopen! Dat roze lakje van W7 is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een hoop prachtige aankopen heb je gedaan. Vooral het fake fur gilette vind ik super, je zit er vast warmpjes bij deze herfst! En W7 lakje vind ik ook onwijs pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Suuuper toffe aankopen heb je gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie aankoopjes! W7 in the nude heb ik ook besteld en lightly toasted ook, het nieuwste palette van w7 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. IK gebruik altijd de concealer van HEMA en ik ben er zeer tevreden over! Leuke tips

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die fake fur gilet, love it! En je W7 palette is ook heel mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe