W7 In The Buff: Natural Look

06:15:00


Er zijn al tientallen reviews gedeeld op beautyblogs over de W7 palette's, dus dat doe ik niet vandaag. Ik heb er afgelopen week een look met het W7 In The Buff gemaakt en die wil ik graag met jullie delen, kijk je mee!


Ik heb een hele lichte en natuurlijke look met het palette gemaakt. Ik heb de kleuren Sand en Topaz gebruikt.

 
Ik ben echt net als vele van jullie zo enthousiast over de pigment van deze palette.


Ik vind het een mooie look die heel draagbaar is. Ik heb het gecombineerd met een roze lipstick van L'oreal nummer 333, hiervan komt ook nog een review deze week.


Wat vind jij van deze look, heb jij ook de W7 In The Buff palette? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

28 reacties

  1. Wauw, wat een prachtige look :) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie subtiele look dit palette pak ik er zelf ook vaak erbij x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een mooie look Lonneke. Ik gebruik het palette te weinig! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie subtiele look heb je er mee gemaakt! Ideaal voor overdag als je geen heftige make up wilt dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie subtiele look! Helemaal mijn smaak! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De look vind ik echt heel erg mooi, en niet te onopvallend,...hij staat je heel erg goed...
    zelf heb ik ( nog steeds geen) W7 palette van deze grote...ze zijn wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, heel subtiel!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil de palette ook hebben, hebben , hebben! haha , mooie look heb je gemaakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze look heel erg mooi. Zou ik zelf ook zo dragen. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en draagbaar! Ben ook benieuwd naar die lipstick, want die is ook fraai!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig palette! Mooie ooglook ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie look heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow mooi palette
    ik hou echt van zo'n kleurtjes

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig palette en mooie look die je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie look! Leuk ook om een keer jouw gezicht in een artikel te zien, omdat we normaal bijna alleen je nagels te zien krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je hebt er een mooie look mee gemaakt.!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie look heb je ermee gemaakt! De lipstick past er ook zo mooi bij! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er mooi en natuurlijk uit! :) Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie look heb je er meegemaakt, ze staat je ook erg goed!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe