WINACTIE GESLOTEN | Win €25,- shoptegoed bij Sans-Online

06:09:00

Vandaag heb ik een hele leuke winactie voor jullie. Ik mag namelijk van de webshop Sans-online één van jullie blij maken met €25,- shoptegoed. Laatst konden jullie al zien dat ik van Only een super leuk en warm gilet had gekocht, ook hebben ze hele leuke truien en vesten. Heerlijk voor de herfst en winter! Kijk snel verder hoe jij kans maakt op deze winactie!




Wat moet je doen om te winnen:


Jij maakt kans op €25,- die je mag besteden aan kledingstukken naar
keuze! Hoe maak je kans op deze superleuke prijs?

- Volg 'Lovely Lonnie' op Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram

Deelnemen kan tot dinsdag 18 november. Op woensdag de 19e maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

32 reacties

  1. Hartstikke leuk, ik doe graag mee :) felicia.rds@gmail.com is mijn emailadres.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave win actie! Omdat ik zelf daar pas iets heb uitgezocht sla ik deze even over veel succes allemaal x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave winactie! En natuurlijk doe ik mee! Ik volg je al op instagram en bloglovin. Heb je artikel een hartje gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, ik heb mijn oog al laten vallen op een mooie winterjas. Ik volg je via bloglovin en heb het bericht geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee. volgen deed ik al! op bloglovin en op instagram! ;-) heb het artikel geliked en nu maar duimen ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles gedaan! Super leuke winactie!! Mijn email is: sharmainesarina@gmail.com

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe mee! annahensbergen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw; ik doe ook graag mee. Ik volg en like je via BL (melissavanstipdonkmaas) en Instagram (melissamaas1984). Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem zelf ook lopen hihi, dus ik sla hem over!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee! Ik moet namelijk nog wat winterkleding hebben dus dit zou goed van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel, ik doe graag mee! Heb alles gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke webshop, daar weet ik wel wat te kiezen.
    Ik volg en like je op Bloglovin.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee. Ik volg je op bloglovin' en heb je artikel geliked. - nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik volg je op instagram (@ilovecarrotcakes) en bloglovin (Inge Kleefman) ik had al eens op sans online gekeken en zag daar tot mijn verbazing een trui van Vero moda die ze in de winkel niet meer in mijn maat hadden, maar bij sans online wel! Zo leuk! (Weet je meteen wat ik met het tegoed zal doen..;)) email: ingekleefman12@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tof gilet!! Ik doe mee met je winactie zodat ik er ook eentje kan halen :)

    Liefs,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat tof! Ik zat er net in een andere webshop naar te kijken, want bij Sans-online heb ik nog nooit besteld.
    Eens moet de eerste keer zijn ;-)
    Ik doe uiteraard graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben dol op Sans-online!
    Ze hebben geweldig leuke kleren!
    Ik heb alle stappen gevolgd.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik doe mee.
    Ik volgde je al op BL + geliked.
    Mail : stylebybo.blogspot@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe zeker mee! Super leuk! Dat giletje op de foto is zo mooi! Ik volg je al op bloglovin en instagram. Nu maar duimen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik zou een nieuwe spijkerbroek kopen. Ik ben in anderhalve week tijd uit drie spijkerbroeken gescheurd (oeps...) dus kan wel een nieuwe gebruiken ;) Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou voor een mooie trui gaan! Ik doe dus graag mee! Ik volg en like je op Bloglovin en Twitter en heb geretweet! (@Mol075) (molnina@planet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee! Ik zou nieuwe truien en lekker warme vesten kopen voor de winter. Mijn email adres is mw.manders@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe heel graag mee! Wat een leuke actie :)
    Mijn email adress is: ingespeemanns@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi, ik volg je allang hoor :-) en doe graag mee! Eerlijk gezegd nog nooit wat in deze webshop besteld, maar heb natuurlijk wel al even rondgeneusd: leuk, leuk, leuk! Fijne zondag nog, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag nog mee:D ik volg je op IG en bloglovin. Ook heb je ik je post geliked. Mijn email adres is: looksbyesther@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hola:) Yeey meer fashionblogs op bloglovin Vaak is het merendeel toch make up he;) Ik heb je post geliked en volg je op bloglovin en volg je op insta:) Ik laat altijd de beauty prijsvragen aan mij voorbij gaan maar de bon van sansonline laat ik niet aan mij voorbij gaan. Ik ben momenteel helemaal into de dikke warme truien die ik als jurk kan dragen. Ik hoop dan ook veel geluk te hebben en gelijk mijn favoriete item te kunnen bestellen. Ik hoef absoluut niet de website af te struinen naar iets leuks! Ik ben heel toevallig dinsdag 18 november jaren en dan word ik 24. Dit zou echt een top cadeau zijn! Nee dit verzin ik niet om meer kans te maken..ik ben dan ECHT jarig haha;) mijn email is simonevdongen18@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aaaah! Ontzettend gaaf! Ik doe mee!
    Mijn emailadres is voor de zekerheid annehoskam@live.nl
    Liefs!
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oeh wat leuk, dat is echt een hele leuke webshop! Ik volg je op Bloglovin' en heb dit artikel geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke winactie:) Ook ik doe graag mee. Ik volg je op bloglovin en heb het artikel geliked..

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe