WINACTIE GESLOTEN | Win Revoltution Oogschaduw Palette - Pupa Nail Polish - Baby Lips

07:00:00

 Goedenmorgen allemaal! Ik heb inmiddels de 400 volgers op Instagram bereikt. Daarom wilde ik met deze winactie iedereen bedanken voor het volgen van. Op Bloglovin zitten ook veel trouwe volgers die ik natuurlijk ook wil laten mee doen met deze Giveaway! Kijk snel verder hoe jij kans maakt op deze winactie!
 

Maybelline Baby Lips - Pink Punch

Pupa Princess - Fluffy Velvet

Revoltion - Redemption Palette Essential Shimmers

Wat moet je doen om te winnen:


- Volg 'Lovely Lonnie' op Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram

Deelnemen kan tot donderdag 4 december. Op vrijdag 5 december maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!
Liefs, Lonneke

You Might Also Like

42 reacties

  1. Wat een verwennerij, ik doe mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Vooral het palette vind ik super mooi, die staat al op mijn verlanglijstje. Daarom doe ik ook zeker mee :)
    Ik ben je ook gaan volgen op instagram (xdooww) en mijn emailadres is dominiquearink@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige winactie! Ik doe graag mee :) Ik heb alles gedaan en volg je ook op instagram! Dit is mijn e-mailadres: beautycreatures@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NATUURLIJK doe ik ook mee met deze gave winactie! ;-) Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk doen we gezellig mee! Echt top dat je nu al op de 400 Instagram Followers zit! Maar wel echt dubbel en dwars verdiend meid! Zit altijd vor bewondering te kijken naar je nailart hahaha (nerd). Ik doe mee aan alles ;)

    Ohja en men email:
    sharmainesarina@gmail.com

    xxx en succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke items!! Ik doe graag mee Lonnie :D! x Ik heb het bericht geliked en ik volgde je al op Bloglovin en Instagram. Mijnh adres is manonboerakker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke dingen allemaal! Succes iedereen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lief dat je een winactie doet! & proficiat! Ik heb net een winactie gewonnen op een andere blog dus laat ik deze even voorbijpasseren :)
    Heel veel succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie zeg. Ik doe graag mee. ik volg en like je via BL (melissavanstipdonkmaas) en instagram (melissamaas1984). Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n mooie kleurrijke actie,ik doe weer graag mee.
    Sanne becks
    brabantbrabantbrabant@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 400 volgers, wat een droom is dat. Gefeliciteerd en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke win actie, doe graag mee :-) Ik volgde je overal al maar heb ook dit artikel even geliked :-) , succes allemaal!

    xxx

    Ps: Mocht het nodig zijn haha pinkit1988@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ja ja mijn halve wishlist oeeeh! Je weet al dat ik mee doe op Instagram, dus nu heb ik ook nog even alles gedaan wat je hier noemt! :) Ik ben benieuwd :) (mariellemarkgraaff@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee. Ik volgde je al op BL en Instagram.
    Sabrina.commissaris@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh super leuke winactie is dit zeg! Ik doe zeker mee! Ik volg je natuurlijk al op Bloglovin en heb het bericht daar nog even geliked. Op Instagram volg ik ook al. Mijn email is: rosannevandierenn@hotmail.com

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei email vergeten: speeckaert.sarah@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk ! :) Gefeliciteerd. Ik heb laatst al gewonnen bij je, dus ik sla over ;-)
    Veel succes iedereen..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi palette! Ik vond donkerrode oogschaduw altijd heel moeilijk om te gebruiken. De laatste tijd lukt het al beter, en je kan er hele chique looks mee maken! Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je volgers!! :) En wat een gave winactie, ik doe graag mee en volg je op Bloglovin', Instagram en heb dit bericht op Bloglovin' geliked. Mijn e-mail is beautiliciousworld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee! Helaas geen instagram, maar ik volg je op bloglovin'!

    Liefs,

    Astrid
    av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wow ja aan deze doe ik maar al te graag mee!
    ik heb alles gedaan en ik volgde je al op instagram :)
    mijn email: polishedcats.blog@gmail.com

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke winactie! Ik doe graag mee. Ik heb alles gedaan behalve het volgen op insta. :)

    xlautjee@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je volgers! Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee :) Ik heb alle stappen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 400 volgers op Bloglovin, wat een mijlpaal!
    Ik doe graag mee, een product van Make - up Revolution wil ik zo graag, het palette is zo mooi!
    Ik volgde je al een tijd op bloglovin, en heb ook het artikel geliked.
    Mijn mail : stylebybo.blogspot@gmail.com
    Nu maar hopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tjeetje, wat een onwijs leuk actie...ik doe graag mee, en volg je op bloglovin..
    natuurlijk heb ik dit artikel ook een like gegeven.
    Ik ben nu heel druk aan het duimen..

    groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anita te Gussinklo18 november, 2014

    Super leuk deze winactie.
    Ik loot graag mee en volg en like je op Bloglovin.
    Instagram heb ik helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe heel graag mee met deze actie! Instagram: ingespeemanns en Bkoglovin: inge42 . Mijn email is: ingespeemanns@yahoo.com
    Wat is dit leuk! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  28. carola donkelaar19 november, 2014

    Ah leuk! Ik droom al een tijdje van mn 1e palette.. geen werk meer dus helaas in de bezuinigingstand..
    Gefeliciteerd met je volgers superrrr
    ik volg je overal :)

    Croltje_2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gefeliciteerd metje 400 volgers hartstikke leuk hier droom ik ook nog van haha. ik doe graag mee met je winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat gaaf. Ik wil zeker een kansje wagen. Ik volg je al en heb het artikel geliked. Hier is mn email voor het geval dat, je weet maar nooit he? nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb net je blog ontdekt via ig! Ik volg en like je overal! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  32. HEEEEEEEJJJ, OMYGOSSSH wat een toffe spullen zijn dat zeg aaah echt zooo gaaf. Alvast voor de gene die wint, uhm gosh ik ben jaloers hoor haha wat een geluk heeft die gene dan, ik gun het sowieso iedereen trouwens haha. Ik ga je nu volgen en even liken. Ik hoop echt dat ik win maar ja ieder verdiend zijn of haar kansen. Ik vind trouwens jou blog echt zo onwijs mooi. Ik vroeg me trouwens af hoe je dan die soort van blokjes gemaakt had. Ik werk zelf ook met blogspot maar ik kan het niet vinden. Nouw uhm doeii en je bent echt een toffe meid en ga zo door! Btw mijn email is realfashionlove@gmail.com en als je het leuk zou vinden kan je mij ook volgen via instagram (sanneboekholt) liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gefeliciteerd met je 400 volgers! wauw wat een te gekke actie! ik heb dat oogschaduwpalette in andere kleuren en die is zoo fijn! zou daarom dol graag deze willen winnen! ik volgde je al op bloglovin en heb de post een like gegeven. ook volg ik je al op instagram. mail: bertine@aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je volgers Lonneke! Je verdient ze zeker en vast!
    Ik doe graag mee, ik heb alle stappen gevolgd. Die baby lips lijkt me erg fijn, ik heb er nog altijd geen kunnen bemachtigen, helaas! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heej
    Gefeliciteerd met je 400 volgers!
    Ik heb de Revoltion palette al op verschillende blogs zien verschijnen en zou hem ook onwijs graag willen!
    Dus ik doe met veel plezier mee ;)
    Ik volg je op instagram (veelien) en mijn e-mail is evelienverbuyst@gmail.com
    Groetjes
    -Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd!!!
    Super leuke winactie!
    Mijn email = mirte@cnossen.nu

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Sorry heb net gereageerd bij contact formulier oeps, en sorry! Maar ik wou zeggen dat ik mee doe met de winactie.
    Ik ben super benieuwd naar het makeup revolution palette, heb er goede dingen over gehoord en het schijnt een dupe te zijn van naked 3! :) Babylips zijn natuurlijk altijd goed, en dat nagellak setje ziet er onwijs cute uit. Ik doe dus zeker mee en nog gefeliciteerd trouwens met de 400 volgers worden er hopelijk snel meer. Mijn email is mirjam-1998@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk! Ik doe graag mee & volg je ook op instagram.
    xx Jolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie actie. Ik doe mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk :D gefeliciteerd met je volgers ;) ik doe natuurlijk mee met de winactie :D
    laura.vandam2001@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie winactie! Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin (en like dit artikel) en Instagram (beautybyjana@outlook.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe