Catrice Lipstick 300 Kiss Me If You Can

06:39:00


Ik ben denk ik 1 van de weinig die geen Catrice lipstick nog had, dit komt omdat ik met de trein moet om bij de Kruidvat te komen. Twee weken geleden ben ik even gauw bij de Kruidvat geweest zoals je kon lezen in mijn shoplog. Ik zag veel mooie kleuren en koos voor nr.300 Kiss Me Iff You Can.

Catrice over 300 Kiss Me If You Can



"Krachtige, rijke kleuren met een perfecte dekking en glans, plus een zachte, crèmige en langhouden textuur: Kleuren op hun mooist urenlang"


Kiss Me If You Can komt uit de Ultimate Colour collectie van Catrice. De huls is simpel glanzend zwart wat ik wel mooi vind.

Aan de onderkant van de lipstick staat het nummer en de naam. De sticker is in de kleur van de lipstick.


De kleur is mooi zacht roze en en er zitten mooie subtiele gouden shimmer erin.

De lipstick is zacht en brengt gemakkelijk aan. Persoonlijk vind ik dit soort lipsticks wel fijn omdat het mijn lippen niet uitdroogt en ik vind de glans juist mooi. Ik vind Kiss Me If You Can een mooie dekking hebben. Catrice zegt hierover: "Kleuren op hun mooist urenlang". Maar dat klopt niet helemaal deze lipstick blijft niet uren mooi op je lippen, zelf vind ik dat niet erg.

Ik ben tevreden over Catrice 300 Kiss Me If You can. Deze lipstick is niet te overheersend en daardoor zal ik deze dagelijks wel gaan gebruiken. 

Catrice Lipstick 300 Kiss Me If You Can is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99

Wat vind jij van de lipsticks van Catrice? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling toewensen met veel geluk en liefde in 2015!
 

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin


You Might Also Like

38 reacties

  1. Dit kleurtje vind ik erg mooi! Fijne jaarwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd hoe het staat! Deze wil ik ook nog wel hebben! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een mooie kleur.
    Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief kleurtje! Fijne jaarwisseling en dat 2015 al je wensen mag laten uitkomen! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een hele mooie kleur! Ik wil je alvast een hele fijne jaarwisseling wensen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat ik de lipstick iets feller had verwacht vind ik hem best mooi!
    Alvast een gelukkig 2015 toegewenst!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een prachtig kleurtje :)! Staat je ook echt goed :). Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kleurtje! Fijne jaarwisseling. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Lonnenke! Mooie kleur. Staat je echt heel erg leuk. Fijne jaarwisseling! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie subtiele kleur! Fijne jaarwisseling X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi, subtiel kleurtje! Mooie foto's heb je ook gemaakt. Fijne jaarwisseling & tot volgend jaar! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige lipstick! Staat je super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw, een hele mooie lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een liefelijke tint, erg mooi...gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleur! Al denk ik dat hij bij mij niet zo mooi zal staan. Alvast een fijne jaarwisseling! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief zacht kleurtje. Kan ik totaal niet dragen. Fijne jaarswisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kleurtje voor elke dag! Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kleurtje! Prachtige foto's ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie lipstick! *ter info: het is Kruidvat met een d ;)*

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een mooi kleurtje!

    Liefs,
    Nadeche

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind het een hele mooie lieve/zachte kleur x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kleur! Staat zo goed op je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het kleurtje er heel erg mooi uitzien zeg, wauwie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief kleurtje en mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb deze lippenstift ook nog nooit gebruikt. Ik ben erg benieuwd geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje wat een geweldige kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben grote fan van de Catrice lipsticks. Deze kleur ziet er heel mooi uit bij jou! Denk alleen niet dat het een kleurtje voor mij is :) Mijn favoriet is de nieuwe Mattador

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze heb ik zelf ook, zo prachtige kleur!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe