COTM | Galaxy

06:28:00

 De maand december staat in het teken van Galaxy. Ik vind het thema erg leuk en er heeft een mooie effect.  
Over de Challenge:

Ik heb de aankomende maanden samen met 10 andere meiden een nail art challenge. Elke eerste maandag van de maand komt de nailart challenge online. Deze challenge is bedacht door Cindy van Brilliantnails.

Naast dat je mijn nail art kan zien, laat ik jullie ook de nail art van de andere deelnemers zien. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen. Kijk je mee!























 


Welke galaxy nailart vind jij het mooist?
xNailartForYou
MissLanghaar
LovelyLonnie
LovewithEssie
Creativenails4fun
Infnails
iOntrend
Brilliantnails
Nailgloss
Jewelnails
make a poll

You Might Also Like

40 reacties

  1. Ze zijn allemaal echt heel erg leuk. De vorige keer had ik volgens mij op Jewelnails gestem, sk stem alleen nu op jou, want ik vind die van jou lekker fris eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en leuk dat je op mij stemt :-D Maar ik vind ook alle nail arts weer goed gelukt.

      Verwijderen
  2. Erg mooi die van jou met de pastelkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik heb nu al 2x keer donkere galaxy gemaakt en daarom dacht ik nu even andere kleuren gebruiken.

      Verwijderen
  3. Ze zijn stuk voor stuk weer heel erg mooi hoe moet iemand hier nou uit kunnen kiezen :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ik begrijp het, ze zijn allemaal ook erg leuk geworden.

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze mooi! Toeval wil dat ik dit weekend ook eens aan de slag ging om een galaxy nail art te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij er ook 1 gaat maken, ik ga zeker even je blog in de gaten houden ben benieuwd.

      Verwijderen
  5. Was weer een leuk thema om mee aan de slag te gaan!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi en allemaal zo verschillend!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, deze nailarts zijn heel verschillend en toch zie je duidelijk het thema terug in alle nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zo leuk aan de challenge. 1 Thema maar iedereen geef zijn eigen draai eraan en dat maakt ze zo mooi.

      Verwijderen
  8. Het zijn weer stuk voor stuk pareltjes, erg mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love die van jou zelf :D gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw stuk voor stuk prachtig! Mijn favorieten zijn de eerste en die van Creativenails4fun, maar ook de rest is heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Creativenails4fun is ook goed gelukt inderdaad!

      Verwijderen
  11. prachtige creaties zeg ik wou dat ik dat kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er allemaal wel erg mooi uit, maar die van jou vind ik wel één van de mooisten! Heerlijk frisse kleuren heb je gebruikt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw ik vind ze er allemaal mooi uitzien!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk thema zeg en wat een leuke creaties allemaal!! :D Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw I love it. Allemaal, kan niet kiezen. Jullie zijn allemaal nailart talenten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lief van je! Ik ben het helemaal met je eens.

      Verwijderen
  16. Super leuk thema deze maand. Die van jou is heel erg mooi geworden en de pastelkleuren passen er heel goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, thema vind ik bij iedereen wel goed gelukt. Toch elke keer weer leuk om te zien wat iedereen maakt.

      Verwijderen
  17. Ik vind jouw nailart heel leuk geworden, lekker vrolijk met die pastel kleurtjes! Leuk thema was het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, en nu op naar het volgende thema ;-)

      Verwijderen
  18. Het was echt een leuk thema en de creaties zijn allemaal erg leuk geworden ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral ze zo allemaal bij elkaar te zien vind ik elke keer weer leuk.

      Verwijderen
  19. wat leuk dat je een pastel variant hebt gemaakt, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wow ze zijn echt super leuk allemaal
    super leuk thema
    ik vind de kleurtjes die jij hebt gebruikt echt super leuk ook

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik vond dit zelf ook een leuk thema.

      Verwijderen
  21. Ze zijn allemaal mooi, maar die van jou is prachtig! Erg mooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn allemaal super gaaf! Kon ik dat maar zo goed.. maar ik ben er te onhandig voor haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een kunstwerkjes allemaal, die van jou is erg mooi en orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie creaties! Ik twijfelde even tussen die van jou en Miss Langhaar, maar heb uiteindelijk op jou gestemd omdat ik het zo origineel vind dat je heel frisse kleuren hebt gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe