Garnier Oogreinigingslotion Express 2in1 voor waterproof make-up

06:51:00

Ik ben al een tijdje opzoek naar Micellair water van Garnier maar bij onze drogist helaas niet verkrijgbaar.  Toen ik in het schap van Garnier zat te kijken zag ik daar ook deze oogreinigingslotion waterproof. Normaal kies ik nooit voor waterproof want ik gebruik zelf nooit waterproof make-up, maar dit was het enige wat ze verkochten. Ik was nieuwsgierig en vaak ben ik wel tevreden over de producten van Garnier.

Dit zegt Ganier over de Oogreinigingslotion:

"Speciaal voor de gevoelige huid heeft Garnier de Garnier Skin Naturals Oog Reinigingslotion 2in1 ontwikkeld. Hiermee kan de make-up rond uw ogen gemakkelijk, snel en effectief verwijderd zonder dat uw huid hierbij geïrriteerd raakt. Ondanks dat het een milde formule is, verwijdert deze lotion zelfs waterproof make-up."

Het is een hard plastic flacon met en inhoud van 125ml. De flacon is doorzichtig wat ik prettig vind, zo weet je hoeveel er nog in zit. Dit product verzorgt ook direct je wimpers, wat ik zeker wel een pluspunt vind. De lotion is verdeeld in twee lagen, een paarse en een doorzichtig olie/lotion.


De flacon is voorzien van een klik dop, als je deze opent zien je een kleine opening. Ik vind dit zelf altijd fijn omdat je makkelijk het product kan doseren, er komt dus niet direct een grote hoeveelheid uit het flesje.

Deze oogmake-up remover heeft een 2 fase formule en moet voor gebruik geschud worden. Je hoeft maar een paar druppeltjes op een wattenschijfje te doen. Ik leg het watje altijd enkele seconde op mijn oog, zodat alles een beetje kan weken en ik niet te veel hoef te wrijven. Daarna haal ik voorzichtig het watje over mijn ogen. Het viel mij gelijk op dat alles zonder moeite van mijn ogen afging. Het is gelukkig niet te olie-achtig dus heb hierna niet hele vette ogen. Na gebruik voelt het gebied rondom mijn ogen lekker zacht en niet geïrriteerd.Ik kan alleen niet zeggen of het oog echt daadwerkelijk goed werkt om waterproof make-up eraf te halen, hierop heb ik het niet gestest.

 Ik ben erg tevreden over Garnier Oogreinigingslotion Express 2in1 voor waterproof make-up. Het voelt zacht aan en laat geen vettig laagjes achter. In dit product zit ook geen parabenenen. Als je nog opzoek bent naar een goed product kan ik je deze zeker aanraden.

Garnier Oogreinigingslotion Express 2in1 voor waterproof make-up is te koop bij de drogist voor €5,59

Met welk product verwijder jij je oogmake-up? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

31 reacties

  1. Ziet er goed uit :) lijkt mij heerlijk! Ik heb de miccelair water ervan :) (weet niet of ik t goed heb geschreven, lastig woord)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook een tijdje gehad en vond hem erg fijn! Nu gebruik ik het Micellair water van Garnier. Bij ons is deze trouwens ook heel vaak niet verkrijgbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik gebruik eigenlijk standaard een oogmake-up remover van Balea (DM) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt inderdaad als een fijn product. Maar ik gebruik meestal toch mijn eigen vaste producten om mijn make-up te verwijderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat hij geen vettig laagje achterlaat! Het lijkt me een prettig product :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat deze geen vettig laagje achterlaat. Dat vind ik een groot pluspunt! Ik denk dat deze op mijn 'uitprobeer'-lijstje komt te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan hem echt aanraden. Ik heb nu die van de HEMA, Nivea en deze getest maar deze laat van alle drie het minste een vettig laagje achter.

      Verwijderen
  8. deze lijkt mij wel fijn. ik gebruik die van kruidvat, ook met 2 fases, die kost 2 euro ongeveer! en die is ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ken ik niet. Maar heb weleens gezichtsproducten van de Kruitvat gebruikt en die bevielen mij ook erg goed.

      Verwijderen
  9. Ik gebruik op het moment de reinigingsproducten van de Hema en die bevallen erg goed,
    deze klinkt ook echt heel fijn in gebruik...het is inderdaad prettig dat deze oog reinigingslotion niet vettig aan voelt en dat vind ik echt een onwijs groot pluspunt aan dit product...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een aantal maanden terug ook van de HEMA de oogreiningslotion/olie gebruikt. Maar deze van Garnier en Nivea vind ik echt veel beter als die van HEMA.

      Verwijderen
  10. Ik heb deze ook nog gehad. Vond hem goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh. Deze klinkt erg fijn. Ik heb er nog thuis wat andere liggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze ken ik nog niet van Garnier
    ik heb wel een soortgelijke gebruikt van demakup :)
    klinkt ieder geval wel heel fijn

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt goed! Die van mij is bijna leeg dus moet binnenkort nog wel een nieuwe, ga deze zeker overwegen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt heel goed! Zelf gebruik ik altijd die van Nivea of ontreinigingsdoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze ziet er heel erg fijn uit. Ik heb ook goede dingen gehoord over het miscellair water. En als we het over dezelfde hebben kun je deze ook kopen met de punten die je met de Kruidvat kaart spaart. Ik Stones laatst te twijfelen, maar denk dat ik het nu toch ga proberen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb hier goede verhalen over gehoord! Ik gebruik het liefste reinigings tissues!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt zeker niet slecht! Ik heb hem nog nooit geprobeerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit soort reinigers vind ik altijd het snelst en het fijnst werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne review, hij klinkt erg fijn!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik gebruik deze ook maar vind wel dat ie snel opgaat. Voor mij gevoel sneller dan die van Nivea die ik normaal gebruik en dezelfde inhoud heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klinkt als een fijn product!
    En ook fijn: Bij Kruidvat krijg je er nu ook een gratis bioscoopbon bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh deze lijkt me heel fijn, beter dat er geen parabenen in zitten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben hier al wel een poosje nieuwsgierig naar. Klinkt goed. Zelf heb ik vorige week de 3-1 reiniging van Vichy gekocht. Dat is wel een erg fijn product moet ik zeggen. Wel prijzig, maar je hoeft dan ook geen drie verschillende producten te kopen, dus dat scheelt weer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe