Hema | Longer Lasting Lipstick nr.02

07:00:00

Ik heb veel kleuren liptstick maar een mooie donker rode had ik nog niet. Ik zocht een mooie betaalbare lipstick en bij de Hema slaagde ik voor de prachtige kleur. Wat ik niet van tevoren wist is dat deze lipstick matt was dit staat namelijk nergens vermeld.





Verpakking



Een matzwarte verpakking met daarop de grote letters in het wit ‚Longer Lasting Lipstick’ in nummer 02. De verpakking vind ik wel chique ogen.

Kleur

Dit is echt een warme intense kersenrode kleur met een paarse ondertoon. Dit is voor mij de eerste lipstick met een matte finish. Ik vond het aanbrengen alleen stroef gaan en voelt snel droog aan. Maar het pigment is echt indrukwekkend. 

Conclusie





Al met al vind ik dit een goede lipstick voor deze prijs. Wat ik al eerder zei is dat deze lipstick stroef aanbrengt en droog aan voelt, persoonlijk kies ik liever voor een creamy lipstick vooral nu met het koude weer. Het is een mooie kleur en pigment en houdbaarheid is goed.


 Hema Longer Lasing Lipstick is verkrijgbaar voor €3,50

Wat vind jij van  Hema  Longer Lasting Lipstick. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke













You Might Also Like

24 reacties

  1. Ik vind het een super mooi kleurtje! Alleen jammer dat het stroef aanbrengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstick en dat voor zo'n klein prijsje!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een mooie lipstick in een mooie huls.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er netjes uit. Hema heeft mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleur vind ik heel erg mooi...Gisteren was ik bij de Hema en heb ik best lang staan kijken bij de lipsticks en inderdaad wat een mooie tinten zitten er tussen...Ik heb er eentje van op het oog ( ik wil namelijk geen producten aanschaffen die ik echt niet ga gebruiken ) dus nog even op mijn gemakje over nadenken! mooi zijn de lipsticks wel van de Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleur! Ik heb zelf niks van Hema make-up, omdat ik er niet zo'n fan van ben! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lipstick, prachtige kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt dol op deze lipsticks, heb er momenteel ook al 4 van hihi. Ze zijn inderdaad wat stroef en uitdrogend, maar de pigmentatie, prijs en houdbaarheid vind ik daarentegen wel echt top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem ook maar ik draag hem bijna nooit, ik vind hem ook heel droog en stroef!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lippenstick!!! Alleen ben niet zo van de hema, ik ga liever voor Essence :) Ben echt een kruidvatmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat hij niet fijn aanbrengt, maar ik ben wel dol op een matte finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een creamy lipstick voelt inderdaad fijner om aan te brengen. Maar de pigmentatie zit echt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb deze ook en in combinatie met mijn lipprimer brengt hij heel fijn aan. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat hij wat stroef aanbrengt vind ik wel een minpuntje, verder vind ik de kleur wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleur! Dat stroef aanbrengen vind ik wel jammer, ik heb liever ook een creamy lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Opzich vind ik deze erg mooi maar ik heb inderdaad (helemaal met dit weer, velletjes brrr) liever een meer romige lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleur zeg! Jammer dat hij wat stroef aanbrengt, maar dat is eigenlijk altijd zo bij matte lipsticks. En ach, daardoor blijven ze lekker lang zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tint! Jammer dat 'ie ietwat stroef aanbrengt. Gisteren had ik een lipstick van The Body Shop op mijn lippen en die was ook ontzettend stroef. Het aanbrengen ervan was dan ook geen gemakkelijk karweitje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kleur en de verpakking is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe