Herinnering WINACTIE | Douglas Giftcard t.w.v. €25,-

06:33:00

Goedemorgen! Vandaag wil ik jullie herinneren aan deze winactie. Omdat ik 200 volgers op Bloglovin heb behaald wil ik jullie bedanken en daarom verloot ik onder de volgers een Douglas Giftcard t.w.v. €25,-. Wil je mee doen, lees dan snel verder!


Met de Douglas Giftcard schenkt u een cadeau dat vele wensen vervult! U schenkt hiermee een bezoek aan de wereld van geuren, kleuren en huidverzorging. Voor hem en haar, jong en oud. Geef pure luxe en daarbij ook een stukje persoonlijke vrijheid om ieder zijn of haar eigen cadeau uit te laten zoeken.

De Douglas Giftcard is onbeperkt geldig en wereldwijd bij Douglas inwisselbaar, ook in de Douglas Online Shop. Bron


Als je nog niet mee doet met deze winactie maar je wilt wel kans maken klik hier. De winactie loopt 22 december. Op dinsdag 23 december maak ik per
e-mail de gelukkige winnares bekend.

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

8 reacties

  1. He deze win actie had ik nog helemaal niet gezien ik ga nog snel mee doen :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de winactie ook nog niet gezien. Ga gelijk even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat zou nog eens een leuke verrassing zijn! Ik ga duimen
    Fijne dag en groetjes Anita a.tuuk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik denk dat ik weinig kans maak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sandra Valkenburg15 december, 2014

    De 22e ben ik jarig....dus dit zal het ultieme verjaardagscadeautje zijn....zag ook nog eens dat ze een leuke cadeauset van Marc Jacobs Daisy's hebben dus die kan ik mijzelf dan mooi cadeau doen

    Kortom....ik doe heel graag mee!!!
    mijn mailadres is: sandravalkenburg01@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe